0

0

VeChain با مشارکت گروه مشاوره بوستون وایت پیپر جدید منتشر کرد

گروه مشاوره بوستون، کسب‌وکار VeChain را برای کمک به برنامه توسعه پایدار آن تجزیه و تحلیل کرد.

انتشار وایت پیپر VeChain
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بنیاد VeChain، خالق بلاک چینی سازمانی با همین نام، به تازگی وارد مشارکتی استراتژیک با مشاور ارشد مدیریت ایالات متحده یعنی گروه مشاوره بوستون (BCG) شده است.

این شرکت دیروز در توییتی خبر از این همکاری و توسعه داد. طبق وایت پیپر جدیدی که توسط سارا نبا (Sarah Nabaa)، مدیرکل بنیاد VeChain در جنوب شرقی آسیا به اشتراک گذاشته شده، در ازای این توسعه، VeChain به BCG مبلغی پرداخت کرده تا تجزیه و تحلیل گسترده‌ای از تجارتش انجام دهد و پیشنهاداتی در مورد اینکه چگونه می‌تواند استراتژی توسعه پایدار و برنامه ارتباطی خود را بهبود بخشد، ارائه کند. قابل ذکر است، وایت پیپر به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط این مدیر اجرایی، نتیجه آنالیزهای این گروه مشاوره‌ای است.

وایت پیپر جدید Vechain-BCG 3.0 را بررسی کنید و آن را با همکاران، دوستان و جامعه استراتژی‌های توسعه پایدار به اشتراک بگذارید.

سارا Ⓥء ۵ مارس ۲۰۲۳
ارز دیجیتال

وایت پیپر «Web3 for Better» نگاهی ژرف به نقشه راه VeChain برای سال جاری و سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ دارد. پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده این بلاک چین شامل توسعه پل اتریوم و بازار NFT است. برخی از پروژه‌ها مانند ردیاب کربن VeChain Stats، از قبل راه‌اندازی شده‌اند.

بنیاد VeChain اخیراً اپلیکیشن VeWorld را منتشر کرده است؛ کیف پولی خود حضانتی که برای این بلاک چین سازمانی ساخته شده است. VeWorld درگاهی است برای ورود به این شبکه و به کاربران اجازه می‌دهد دارایی‌های VeChain خود را ذخیره و مدیریت کنند.  برنامه‌هایی برای راه‌اندازی نسخه‌های موبایلی و دسکتاپ این کیف‌پول تحت وب در سه ماهه سوم سال جاری در نظر گرفته شده است. یک تیم اختصاصی نیز هر دو هفته یک بار به‌روزرسانی‌ها را منتشر می‌کند تا ویژگی‌های جدیدی را برای بهبود تجربه کاربر و قابلیت‌های این کیف پول ارائه کند.

شایان ذکر است که بلاک چین ‌VeChain امسال شروع خوبی داشته و توکن بومی شبکه آن (VET) با عبور از مرز ۲ میلیون آدرس شناخته‌شده در اوایل سال جاری، ظرف مدت کوتاهی بیش از ۱۰۰ درصد افزایش قیمت را ثبت کرد.

خرید وی چین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)