0

0

هشدار مهم صندوق بین‌المللی پول به السالوادور؛ بیت کوین در خطر است؟

مقامات صندوق بین المللی پول (IMF) نشستی مهم با مدیران السالوادور با محوریت بیت کوین برگزار کردند.

هشدار فوری صندوق بین المللی پول به السالوادور در رابطه با بیتکوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

صندوق بین‌المللی پول (IMF) بار دیگر موضع خود را در مورد ارزهای دیجیتال یادآور شده و اعلام کرده که این «اصلی پابرجا» است که این آژانس از استفاده از بیت‌کوین (BTC) به عنوان ارز قانونی پشتیبانی نمی‌کند.

این بیانیه در خلال مذاکرات جاری با السالوادور که مدتی پیش بیت کوین را به عنوان ارز رسمی خود پذیرفت، منتشر شده است.

صندوق بین المللی پول تاکید کرد باید اقدامات ساختاری «اساسی» در السالوادور اجرا شود. اگرچه جزئیات این اقدامات فاش نشده، اما احتمالاً نیازمند تغییرات قابل‌توجهی در سیاست‌های مالی و اقتصادی این کشور است.

خرید ارز دیجیتال

علاوه بر این نگرانی‌ها، صندوق بین‌المللی پول در حال مذاکره برای توافقنامه مالی جدید با السالوادور است. آخرین نشست مذاکراتی برگزار شده در این کشور بسیار سازنده توصیف شده است، اما هر دو طرف اذعان کردند که «هنوز به توافق نرسیده‌اند».

رودریگو والدز  Rodrigo Valdes، مدیر بخش نیمکره غربی صندوق بین المللی پول به رویترز گفت: «گفتگوی ما با السالوادور بسیار ثمربخش بود. ما برای مذاکره به آنجا رفتیم و می‌دانستیم که این تازه قدم اول است».

هنگامی که از والدز پرسیده شد آیا تغییر وضعیت بیت کوین بخشی از این مذاکره بوده یا خیر، پاسخ داد: «ترجیح می‌دهم در مورد جزئیات اقداماتی که باید انجام شود حرفی نزنم، اما این یک واقعیت جا افتاده است که ما بیت کوین را به عنوان پول قانونی در نظر نمی‌گیریم؛ در واقع از آن حمایت نمی‌کنیم.»

دولت سالوادور به درخواست‌ها‌ برای اظهارنظر در مورد اینکه آیا برای غیررسمی اعلام کردن BTC در این کشور بحثی صورت گرفته یا خیر، پاسخی نداد.

منبع: بیتکوین سیستمی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)