0

1

رشد ۴۰۰ درصدی سولانا در چه صورت اتفاق می‌افتد؟

رشد ۴۰۰ درصدی سولانا احتمالا نزدیک است
سعید تقوی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

قیمت سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۲ درصد کاهش یافته و به ۱۳۹ دلار رسیده است. این در حالی است که ارزش بازار به طور کلی ۳ درصد افت کرده است. با این حال، قیمت سولانا نسبت به هفته گذشته ۱ درصد و در مقیاس سالانه بیش از ۵۲۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش کریپتو نیوز – بر اساس تحلیل جف کندریک از استاندارد چارترد، در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات آینده، قیمت سولانا می‌تواند در سال ۲۰۲۵ تا ۴۰۰ درصد رشد کند. کندریک معتقد است که در صورت ریاست جمهوری ترامپ، احتمال تأیید ETFهای سولانا بیشتر خواهد شد که این موضوع می‌تواند محرک رشد قابل‌توجهی برای این آلت‌کوین باشد.

او پیش‌بینی می‌کند که قیمت سولانا می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۵ پنج برابر شود، در حالی که اتریوم و بیت‌کوین در همین شرایط به ترتیب ۴ و ۳ برابر رشد خواهند کرد. در مقابل، اگر کامالا هریس برنده انتخابات شود، کندریک معتقد است که بیت‌کوین بهترین عملکرد را خواهد داشت، اما همچنان سولانا نیز می‌تواند به رشد خود ادامه دهد.

علائم تکنیکال نشان می‌دهد که سولانا به احتمال زیاد در حال آماده شدن برای بازگشت به مسیر صعودی است. شاخص قدرت نسبی (RSI) این ارز در موقعیت‌های فروش بیش از حد قرار دارد و شروع به افزایش کرده و به سمت ۵۰ میل می‌کند. از سوی دیگر، میانگین متحرک ۳۰ روزه سولانا به نزدیکی کف خود در مقایسه با میانگین متحرک ۲۰۰ روزه رسیده است که نشان‌دهنده یک حرکت صعودی احتمالی در آینده نزدیک است.

تحلیل تکنیکال سولانا نشان از غریب‌الوقوع بودن رشد دارد
تحلیل تکنیکال سولانا نشان از غریب‌الوقوع بودن رشد دارد

علاوه بر سولانا، برخی توکن‌های تازه وارد به بازار نیز پتانسیل بالایی برای رشد دارند. یکی از این توکن‌ها Flockerz (FLOCK) است که به تازگی وارد مرحله پیش‌فروش شده و تاکنون بیش از ۵۵۰ هزار دلار سرمایه جذب کرده است. این توکن با مکانیزم رأی‌دادن به‌منظور کسب درآمد، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را جلب کرده و دارندگان آن می‌توانند از پاداش‌های مختلف از جمله استیکینگ و رأی‌گیری بهره‌مند شوند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)