0

1

مینی گیم و اسکین به بازی همستر کامبت اضافه شدند

مینی گیم و اسکین همستر کامبت
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

ربات تلگرامی همستر کامبت در ۲۴ ساعت گذشته، مجددا آپدیت شد. در آپدیت جدید دو گزینه‌ جالب به بازی اضافه شده که خلاقیت بالایی دارد. این گزینه‌ها، مینی گیم و اسکین همستر کامبت نام دارند.

مینی گیم و اسکین همستر کامبت چگونه کار می‌کند؟

مینی گیم فیچر جدیدی است که در آن یک کلید وجود دارد. کلید همستر در میان چندین کندل گیر کرده و کاربران باید در مدت زمان محدودی، با تکان دادن کندل‌ها، راه خروج کلید را باز کنند. بازیکنان باید پس از هر بازی مینی گیم، یک ساعت و سی دقیقه صبر کنند تا دوباره امکان ورود به این بخش را داشته باشند.

مینی گیم همستر کامبت
مینی گیم همستر کامبت

روی صفحه اصلی بازی، در گوشه بالایی سمت راست علامت کلیدی وجود دارد که ناک ناک نام دارد. هر کلیدی که بتوانید از مینی گیم آزاد کنید، به تعداد کلیدهای بخش ناک ناک افزوده می‌شود.

مینی گیم، ناک نک و اسکین همستر کامبت
مینی گیم، ناک نک و اسکین همستر کامبت

اسکین یا پوسته، صرفا ویژگی ظاهری کاراکتر بازی را تغییر می‌دهد. قیمت‌های متفاوتی برای هر پوسته وجود دارد و ممکن است با توجه به سطوح کاربری، برخی از پوسته‌ها قفل باشند.

اسکین همستر کامبت
اسکین همستر کامبت

همستر با پویایی مداوم سعی دارد که نیازهای کاربران را بر طرف و سرگرمی را بیشتر کند. برخی معتقدند که این ویژگی‌های جدید، ایردراپ را به تاخیر می‌اندازد و موافق به‌روزرسانی‌های مداوم همستر کامبت نیستند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)