0

3

اولین ETF ریپل کی راه‌اندازی می‌شود؟

اولین ETF ریپل کی راه اندازی می‌شود.
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

پس از تایید ETF‌های اتریوم، گمانه زنی‌های زیادی در مورد اینکه کدام ارز دیجیتال تایید بعدی  ETF را دریافت می‌کند، وجود دارد. برخی از شرکت‌ها قبلاً درخواست‌هایی را برای ETFهای مبتنی بر Solana ارسال کرده‌اند. علاوه بر سولانا، احتمالاً ریپل نیز تایید ETF خود را دریافت خواهد کرد. سوالی که وجود دارد، این است که اولین ETF ریپل در چه زمانی تایید و راه‌اندازی می‌شود؟

در مصاحبه اخیر مونیکا لانگ، مدیرعامل Ripple، نظراتی در مورد مسیر قیمت XRP و روندهای آینده مطرح شد. در میان هیاهوی ETFها، لانگ گفت:

راه اندازی یک ETF ریپل، با توجه به حرکت عظیم XRP و پشتیبانی جامعه منطقی است.

براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل Ripple Labs نیز اخیراً در مورد چشم‌انداز ETFهای اسپات ریپل صحبت کرده است. گارلینگ هاوس در رویداد فاکس بیزینس، خوش‌بینی دوچندان خود را مبنی بر این‌که ممکن است ای‌تی‌اف ریپل در راه باشد، ابراز کرد. او همچنین در مورد این‌که ای‌تی‌اف اتریوم چیست و چگونه دری را به سوی آینده دارایی‌های دیگر، مانند ریپل گشوده است، صحبت کرد.

اولین ETF ریپل در چه زمانی خواهد بود؟

گارلین گهاوس در مورد این‌که SEC احتمالاً اقدام برای ETF را برای ریپل سخت می‌کند، گفت:

یک ETF ریپل اجتناب ناپذیر است. 

مدیر عامل ریپل نیز در مورد جدول زمانی گفت: 

فکر می‌کنم در سال ۲۰۲۵ شاهد آن باشیم.

اگرسولانا پیش از ریپل ETF خود را دریافت کند و ریپل در فرآیند درخواست از سولانا پیروی کند، جدول زمانی ۲۰۲۵ می تواند دقیق باشد. از سوی دیگر، طبق یک گزارش، ETFهای ریپل و کاردانو بعید است که در کوتاه مدت به نتیجه برسند. 

گزارش GSR

GSR گزارش جدیدی منتشر کرده است که شامل رتبه‌بندی احتمالی ETF است. این گزارش تاکید می‌کند که تقاضای بالاتر، نشانه‌ی خوبی برای تشخیص ETFهایی است که زودتر ارائه می‌شوند. ریپل و کاردانو در بحث تقاضا به ترتیب نمرات ۰.۲- و ۰.۵- را نشان می‌دهند. چنین رتبه‌ای آن‌ها را در انتهای صف تایید کوتاه مدت قرار می‌دهد!

با توجه به اینکه راه اندازی ETF سولانا در آینده محتمل است، راه اندازی یک ETF ریپل، چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. به احتمال زیاد، پیش‌بینی گارلینگ هاوس از سال ۲۰۲۵ به واقعیت نزدیک است.

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای ریپل و خرید و فروش ریپل کلیک کنید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)