0

4

دلیل رشد ۳۵ درصدی ورلد کوین چه بود؟ آیا صعود WLD ادامه خواهد داشت؟

ارز دیجیتال ورلد کوین یکی از پروژه‌های جذاب دنیای رمز ارزها است و اخیرا هم رشد بسیار جذابی را تجربه کرده است. اما دلیل رشد WLD چه بود؟

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

امروز ارز دیجیتال ورلد کوین، که یک پروژه پر سر و صدا در دنیای کریپتوکارنسی‌ها است، رشدی ۳۵ درصدی را در یک مدت کوتاه تجربه کرد و قیمت آن از سقف ۳ دلار فراتر رفت.

یکی از دلایل اصلی‌ای که می‌توان برای این رشد جذاب WLD به آن اشاره کرد، این است که سم آلتمن، مدیر اصلی این پروژه، بار دیگر تعهد خود را به ورلد کوین تازه کرده و قصد دارد با قدرت به توسعه شبکه کمک کند.

ارز دیجیتال

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سم آلتمن به دنبال گرفتن ۵۰ میلیون دلار سرمایه بیشتر برای تحقق بلندپروازی‌های پروژه ورلد کوین است. جالب است بدانید که تا به امروز بیش از ۲.۶ میلیون نفر از طریق اسکن عنبیه چشم خود در این پروژه فعالیت کرده‌اند.

ورلد کوین یک پروژه جاهلطبانه با تیمی قدرتمند است که به نظر می‌رسد در صورتی که با همین روند به کار خود ادامه دهد، احتمالا شاهد رشد بیشتر توکن WLD نیز باشیم.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)