0

2

اپتوس استاندارد جدیدی برای ارتقای اکوسیستم NFT راه‌اندازی کرد

طبق اعلام رسمی بلاک چین عمومی اپتوس (Aptos)، این پروژه استاندارد دارایی دیجیتال (Digital Asset Standard) جدیدی راه‌اندازی کرده تا با استفاده از آن پلتفرم مشترکی را برای ساخت، مدیریت و تعامل با دارایی‌های دیجیتال در اکوسیستم این بلاک چین ایجاد کند.

اپتوس برای اکوسیستم NFT استاندارد جدید منتشر کرد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پیش از آن، این بلاک چین استانداردهایی مانند SPL ،ERC721 و TokenV1 را منتشر کرده بود، اما هر کدام از آنها محدودیت‌های خاص خود را داشتند؛ TokenV1 از نظر سازگاری، SPL از نظر تعامل و ERC721 هم که به‌درستی کار نمی‌کند. با این حال، با راه‌اندازی این استاندارد جدید، پیشرفت‌های منحصربه‌فردی برای رسیدگی به این مشکلات و ارائه راه‌حل‌های قدرتمند در اپتوس وجود خواهد داشت.

خرید ارز دیجیتال

این استاندارد که به‌تازگی منتشر شده به طور خاص بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در بلاک چین اپتوس تمرکز دارد و سازندگان را قادر می‌سازد تا NFT خود را به مرور زمان رشد دهند و از یک اکوسیستم توکن پویا و سازگار بهره‌مند شوند.

استاندارد جدید با جدا کردن برنامه‌های افزودنی (Extensions) از تغییرات اصلی، به‌روزرسانی‌ها را تسهیل و ایردراپ‌ها را یکپارچه می‌کند؛ اصل توکن‌ها را به هم پیوند می‌دهد؛ تبدیل‌پذیری و عملکرد را بهبود می‌بخشد و مدیریت داده‌های آنچینی کارآمدتری ارائه می‌‌دهد.

سازندگان، توسعه‌دهندگان و کاربران با این استاندارد DA جدید می‌توانند با ساده‌سازی مدیریت توکن‌ها، بهبود تجربه کاربر و توانایی ایجاد NFT‌های ترکیبی، از پتانسیل کامل پروژه‌های خود در اکوسیستم اپتوس استفاده کنند.

اجرای طرح توسعه اپتوس (AIP) به عملکرد بهتر این استاندارد کمک می‌کند و هزینه‌های گس را تا بیش از ۵۰ درصد کاهش می‌دهد و استفاده کارآمد از حافظه، زمان بازیابی کوتاه‌تر و دسترسی بهینه به داده‌ها را میسر می‌سازد. چنین توسعه‌‌هایی، تراکنش‌ها را سریع‌تر و کارآمدتر می‌کنند و دارایی‌های دیجیتالی مقرون‌به‌صرفه‌تری را برای تعامل در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)