0

3

نهنگ‌ها ۷۰ درصد ورلد کوین‌ها را در اختیار دارند!

فعالیت نهنگ‌های ارز دیجیتال ورلد کوین همچنان رو به افزایش است و اکنون بیشترین عرضه این دارایی دیجیتال در دست این سرمایه گذاران بزرگ قرار دارد.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

نهنگ‌های بازار کریپتوکارنسی همچنان در حال انباشت ارز دیجیتال ورلد کوین با حجم بالا هستند و این سرمایه گذاران بزرگ اکنون بین ۱۰۰ هزار الی ۱ میلیون واحد از این رمز ارز را در اختیار دارند.

در ۳۰ روز اخیر قیمت ارز دیجیتال ورلد کوین بیش از ۴۸ درصد رشد داشته است و نهنگ‌ها همچنان در حال خرید این رمز ارز هستند. جالب است بدانید که اکنون بیش از ۷۰ درصد عرضه WLD در دست نهنگ‌ها قرار دارد.

ارز دیجیتال

باید این نکته را به خاطر داشته باشیم که هرچند نهنگ‌ها همچنان در حال خرید WLD هستند، با این حال، این موضوع که اکنون بیش از ۷۰ درصد عرضه توکن ورلد کوین در دست این سرمایه گذاران بزرگ است، می‌تواند در تغییرات قیمتی ورلد کوین تاثیرگذار باشد. یعنی اگر نهنگ‌ها تصمیم به فروش ناگهانی WLD بگیرند قیمت این توکن می‌تواند کاهش شدیدی را در مدتی کوتاه تجربه کند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)