0

0

رشد ۱۸ درصدی قیمت XRP و عبور از مقاومت ۰.۵۶ دلار برای اولین بار در ۶ ماه اخیر

پوریا دولت‌آبادی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پس از عبور بیت کوین (BTC) از ناحیه قیمتی ۲۸۵۰۰ دلار در شبانه روز گذشته، ریپل (XRP) هم توانست پس از ۶ ماه، از مقاومت ۰.۵۶ دلاری گذر کند. با احتساب این تغییرات، XRP به پر بازده ترین ارز دیجیتال در بین ۱۰ دارایی کریپتویی بزرگ بر اساس ارزش بازار تبدیل شود.

پس از رشد ۱۸ درصدی قیمت XRP در ۲۴ساعت اخیر، ریپل توانست در مقایسه با هفته گذشته افزایش قیمتی ۲۵ درصدی را به ثبت برساند.

خرید ارز دیجیتال

۶۲ درصد رشد در مقایسه با سال گذشته

در زمان نگارش این مطلب (۲۹ مارس)، هر واحد XRP در محدوده ۰.۵۷ معامله می‌شود. به نوعی در مقایسه با ۲۹ مارس سال گذشته، بیش از ۶۲ درصد رشد را تجربه کرده است.

طبق داده‌های پلتفرم Coingecko، در ۲۴ ساعت اخیر ارزش بازار XRP بالغ بر ۴.۷ میلیارد دلار افزایش یافته است. این در حالی است که ریپل بیش از هر زمانی با چالش‌های قانونی از سوی کمیسیون اوراق بهادار (SEC) مواجه بوده است. در حال حاضر، ارزش بازار XRP به بیش از ۲۹.۶ میلیارد دلار می‌رسد. اکنون XRP در جایگاه ششم بزرگترین دارایی‌های کریپتویی بر اساس ارزش بازار قرار دارد

همچنین به گزارش مرجع WhaleAlert، در روز گذشته نهنگ‌های کریپتویی طی چندین تراکنش ۱۰۴ میلیون واحد XRP به ارزش بالغ بر ۶۰ میلیون دلار را جابجا کردند.

افزایش قیمت XRP

گروهی دیگر از نهنگ‌های XRP، تراکنش‌هایی را به ثبت رساندند که ارزش آن‌ها برابر ۵۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. در این میان، میزان XRP خریداری شده از صرافی بایننس به ۶۲ میلیون واحد می‌رسد.

خرید ریپل

به نقل از یکی از وکلای قانونی یعنی جان دیتون (John Deaton)، تا پایان هفته شاهد صدور حکم نهایی دادگاه ریپل و SEC خواهیم بود. به عقیده برخی تحلیلگران، پیروزی Ripple Labs در این دادگاه، می‌تواند رشد تصاعدی XRP را به همراه داشته باشد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)