0

0

جابجایی بیش از ۵۸۷ میلیون دلار اتریوم (ETH) و دوج کوین (DOGE) توسط نهنگ‌ها

پوریا دولت‌آبادی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

طی عقب نشینی بسیای از معامله گران در دوره پولبک (Pullback) بازار، نهنگ‌های کریپتویی صدها میلیون دلار دارایی را در قالب ETH و DOGE جابجا کردند.

این تراکنش‌های بزرگ، توجهات بسیاری از کارشناسان را معطوف خود کرده و باید دید که بازار کریپتو در ادامه چه وضعیتی را پیش خواهد گرفت.

معاملات ۵۸۷ میلیون دلاری نهنگ‌ها

طبق گزارشات پلتفرم آماری و ردیابی WhaleAlert، از روز گذشته تا کنون، آدرس‌های بزرگ شبکه‌های کریپتویی دارایی‌هایی به اندازه ۳۲۳هزار واحد ETH را جابجا کرده‌اند که ارزش آن به مرز ۴۸۹ میلیون دلار می‌رسد. در ۲۴ساعت اخیر، این مقدار دارایی به صرافی کوین بیس منتقل شده است. ۱+۵ نهنگ یاب کاربردی در بازار

در واقع این انتقال طی ۳ مرحله صورت پذیرفت. در مرحله اول و دوم ۲۲۶.۲ میلیون دلار و در مرحله آخر، ۲۳هزار واحد ETH به ارزش ۳۶.۰۹ میلیون دلار به Coinbase انتقال یافتند.

خرید ارز دیجیتال

با افزایش قیمت جزئی در شبانه روز اخیر، هر واحد ETH در ناحیه ۱۵۳۰ دلار معامله می‌شود. علی رغم اصلاح نسبی بازار در روزهای گذشته، ارزش اتریوم (ETH) از ابتدای سال تا کنون حدود ۲۸ درصد افزایش یافته است. قیمت لحظه‌ای اتریوم (ETH)

خرید اتریوم

همچنین WhaleAlert اضافه کرد که یک نهنگ مرموز دوج کوین، بالغ بر ۱.۲ میلیارد توکن DOGE را طی سه تراکنش به آدرس دیگری انتقال داده است. خرید DOGE در پول نو میزان DOGE انتقال یافته در هر تراکنش، به ۴۰۰ میلیون واحد و مجموع ارزش هر ۳ تراکنش هم چیزی بالغ بر ۱۰۰میلیون دلار بوده است.

در حال حاضر، هر واحد DOGE در محدوده قیمتی ۰.۰۸ معامله می‌شود که بر رشد چند صدم درصدی این میم کوین در شبانه روز گذشته دلالت دارد. همانند اتریوم، DOGE هم از ابتدای سال ۲۰۲۳ تا کنون افزایش قیمتی را تجربه کرده و در مقایسه با ابتدای سال، ارزش آن ۱۸ درصد رشد کرده است. قیمت لحظه‌ای دوج کوین (DOGE)

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)