0

2

XRP با انتشار توکن بلاک چینی جی پی مورگان تهدید می‌شود!

کانال تحلیلی BitBoy Crypto اخیراً ویدئوی جدیدی را در مورد رقبای احتمالی ریپل (XRP) منتشر کرده است.

تهدید توکن xrp با ساخت توکن جدید جی پی مورگان
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

در تاریخ ۸ سپتامبر، بلومبرگ گزارشی با این محتوا منتشر کرد که غول مالی جی پی مورگان (JPMorgan) در حال ساخت یک توکن مبتنی بر بلاک چین برای واریزها و تسویه‌ حساب‌های بین‌المللی است.

در حالی که این شرکت مالی پیشرو در انتظار تایید قانونگذاران ایالات متحده است، میزبانان بیت بوی پیش‌بینی می‌کنند این توکن جدید با تسهیل تراکنش‌ها در شبکه‌های بانکی، رقابت تنگاتنگی با توکن XRP شرکت ریپل خواهد داشت. جامعه کریپتو در شبکه اجتماعی ایکس نیز سوالاتی را در مورد اقدام بعدی XRP مطرح کرده است.

ارز دیجیتال

در این ویدئو همچنین به «تلاش‌های دلارزدایی» کشورهای بریکس پرداخته شد که وضعیت ذخیره جهانی دلار آمریکا را به دلیل افزایش استفاده از ارزهای محلی برای تسویه حساب‌های تجاری تهدید می‌کند. تحلیل جی پی مورگان با عنوان «دلارزدایی: آیا دلار آمریکا سلطه خود را از دست می‌دهد؟» یوان چین را تنها رقیب دلار آمریکا می‌داند.

افراد حاضر در این بحث درحالیکه با تحلیل جی پی مورگان موافق هستند، استدلال می‌کنند متحدان بریکس هنوز روابط قوی چندانی با هم ندارند. به عنوان مثال، هند و چین در حال حاضر «در یک جنگ زمینی هستند و به یکدیگر شلیک می‌کنند».

در نهایت، این ویدئو داده‌هایی را که به‌تازگی توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل کایکو منتشر شده بررسی می‌کند و XRP را قوی‌ترین آلت‌کوین موجود در بازار ارزهای دیجیتال می‌داند.

علیرغم عقب‌نشینی اخیر بازار، XRP نسبت به سایر آلتکوین‌ها معاملات با ثبات‌تری را شاهد بود. میانگین حجم معاملات آن در ماه گذشته ۴۶۲ میلیون دلار بود که چهار برابر بیشتر از آلتکوین‌های بزرگ دیگر از نظر حجم معاملات بوده است.

کایکو دیتا

در همین حال، روز جمعه جامعه XRP با خبر مدیر ارشد فناوری ریپل، دیوید شوارتز (David Schwartz) در مورد فعالسازی آپشن جدیدی در XRPL هیجان زده شد.

منبع: کوین ادیشن

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)