0

0

سقوط ۴۵ درصدی قیمت یرن فایننس (YFI) در عرض چند ساعت!

قیمت ارز دیجیتال یرن فایننس (YFI) طی چند ساعت ۴۵ درصد کاهش یافت و از ۱۴۵۰۰ دلار به ۸۳۰۰ دلار رسید. یرن فاینسس یکی از بزرگترین پلتفرم‌های حوزه دیفای است که اخیراً شاهد فروش انبوهی بوده است. این اتفاق افراد فعال در بازار کریپتو را به این فکر وا داشته که آیا مورد مشکوکی در پس پرده رخ داده یا خیر.

کاهش شدید قیمت ارز دیجیتال YFI
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

طی اتفاقی تعجب برانگیز در ۱۸ نوامبر، ارز دیجیتال YFI در عرض چند ساعت ۴۵٪ سقوط کرد و بیشتر سودهای اخیر خود را از دست داد. این اقدام در حالی رخ داد که سرمایه‌گذاران دارایی‌های YFI خود را در بحبوحه فروش اخیر در بازار کریپتو نقد کردند.

قیمت YFI در ماه نوامبر بیش از ۱۶۰ درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح ۱۵۵۹۱ دلار رسید. طی شبانه‌روز گذشته، قیمت این ارز دیجیتال از ۱۵۵۹۱ دلار به ۸۴۲۱ دلار کاهش یافت. بیش از ۲۵۰ میلیون دلار ارزش بازار ظرف چند ساعت ناپدید شد و از ۵۲۵ میلیون دلار به ۲۷۵ میلیون دلار کاهش یافت. ارزش بازار این رمزارز دوباره در حال افزایش است، اما سرمایه‌گذاران به دلیل سقوط ناگهانی قیمت آن اعتماد خود را از دست داده‌اند.

خرید ارز دیجیتال

برخی معتقدند این یک کلاهبرداری آشکار توسط افراد داخلی است، زیرا تقریباً نیمی از کل عرضه YFI در ۱۰ کیف پول نگهداری می‌شود که شامل آدرس‌هایی در  صرافی‌های کریپتویی است.

طبق داده‌های کوین گلس، YFI در ۲۴ ساعت گذشته شاهد انحلال بیش از ۵ میلیون دلار بوده است. پوزیشن‌های قرارداد YFI زمانی به ۱۶۲ میلیون دلار رسیده بود. اما در حال حاضر، پوزیشن های آن در پلتفرم‌های اصلی کاهش یافته است. علاوه‌براین، شاخص بهره باز (OI) YFIبه طور قابل‌توجهی افزایش یافته که بیانگر این است که معامله‌گران در حال ایجاد پوزیشن فروش بر این ارز دیجیتال هستند.

عقب‌نشینی آلتکوین‌ها

آلتکوین‌های اصلی در بحبوحه فروش گسترده‌تر بازار کریپتو تحت فشار باقی مانده‌اند و بیت کوین نیز به آرامی در حال بازپس‌گیری دامیننس خود است.  ارزش بازار کریپتوکارنسی طی ۲ روز گذشته تقریباً ۲۵ میلیارد دلار کاهش یافته است. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند آلتکوین‌ها پیش از آنکه افزایش قیمت دیگری را تجربه کنند، پولبک‌های بیشتری خواهند داشت.

ETH، XRP، SOL، ADA و سایر آلتکوین‌های مهم بازار طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳ درصد سقوط کردند.

منبع: کوین گیپ

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)