0

0

یوگا لبز پروژه “The Trial of The Jimmy The Monkey” را آغاز کرد

پروژه جدیدی توسط یوگا لبز به نام «محاکمه جیمی میمونه» آغاز شده است که قدم جدیدی در مسیر سال آینده این شرکت و NFTهای آن به شمار می‌رود.

تصویر شاخص خبر : یوگا لبز پروژه
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

پس از هفته‌ها انتظار، یوگا لبز بالاخره پروژه “The Trial of The Jimmy The Monkey” یا «محاکمه جیمی مِیمونه» را کلید زد. این رویداد در ابتدا با فرارسیدن ماه گذشته میلادی به کاربران معرفی شد. بااین‌حال در ۲۱ دسامبر (۳۰ آبان) و پس از یک ویدئوی تبلیغاتی کوتاه به‌طور رسمی آغاز شد. این روایت، قسمت اول از سریال جدید BAYC است که به‌خوبی نشان می‌دهد یوگا لبز چه برنامه‌ای برای خود و تولیداتش در آینده دارد.

بنا بر گفته این شرکت:

این اولین روایت از یک ماجرای حماسی‌ست که تجربه‌ای جدید را برای تمام دارندگان NFTهای BAYC و MAYC پدید می‌آورد. همراه با این داستان، اجزای به کار رفته در آن هم منتشر خواهند شد، پس باید به جزئیات داستان دقت کرد. تمام این اجزا، اواخر ژانویه با یک تجربه ‌مینت جذاب، تعاملی و مفرح برای هولدرهای BAYC و MAYC به دست همه خواهند رسید.

پس از مینت NFTتان، باید از آن‌ها مراقبت کنید تا به دست افراد اشتباهی نیفتند، چون در آینده به آن‌ها نیاز خواهید داشت. همانگونه که یوگا لبز بیان کرده، “محاکمه این میمون، مهره اول دومینویی‌ست که قرار است در ۲۰۲۳ به راه بیفتد”.

از رویدادهایی که باید منتظرشان باشیم، می‌توان به «گذشته، حال، آینده» اشاره کرد که ۲۸ دسامبر (۲ روز دیگر) آغاز می‌شود. در ۱۱ ژانویه (۲۱ دی)، «آماده برای مینت» کلید می‌خورد. هفته بعد و در ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) نیز، باید منتظر رویداد «مینت تعاملی و چندهفته‌ای» باشیم. در نهایت و در ۸ فوریه (۱۹ بهمن)، «پرده‌برداری از مینت‌ها» را خواهیم داشت. پس از آن و در تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، «ادامه داستان» ماجرا را پیش خواهد برد.

محاکمه جیمی میمونه و سطح‌بندی هولدرها

این موضوع بیان شده که سطوح ضرب‌کردن مختلفی برای شرکت‌کنندگان وجود خواهد داشت. هولدرهای بورد اِیپ یات کلاب (BAYC) و میوتانت یات کلاب (MAYC) و همچنین بورد اِیپ کنل کلاب (BAKC) بر اساس دارایی‌شان، در سطوح متفاوتی دسته‌بندی می‌شوند. یوگا همچنین اضافه کرد که “برای کسانی که می‌خواهند سطح خود را بالاتر ببرند، قابلیت پرداخت اِیپ‌کوین (APE) هم وجود خواهد داشت”.

بر اساس جدولی که این شرکت منتشر کرده، سطح (Tier) اول برای دارندگان MAYCها است. سطح دوم برای دارندگان یک MAYC و یک BAKC. سطح سوم متعلق به هولدرهای BAYC و سطح آخر و چهارم نیز در اختیار دارندگان یک BAYC و یک سگ BACK است. هرچه در سطوح بالاتری قرار بگیرید، رتبه بالاتری هم کسب خواهید کرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)