2

5

 جذب سرمایه ۲۷ میلیون دلاری ZetaChain؛ ایردراپ زتاچین نزدیک است؟

زتا چین یک بلاک چین لایه یک است که قرار است نهایتا تا یک ماه دیگر، شبکه تستی آن به مین نت منتقل شده و به طور رسمی لانچ شود. همچین این شبکه یکی از پروژه‌هایی است که گمان می‌رود ایردراپ سنگینی به فعالان شبکه خود بدهد.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

پروژه زتاچین (ZetaChain) که بسیاری از کاربران آن را به‌واسطه ایردراپ احتمالی آن می‌شناسند، جذب سرمایه ۲۷ میلیون دلاری داشته است. در این جذب سرمایه شرکت‌هایی همچون Blockchain.com، Human Capital، VY Capital، Sky9 Capital، Jane Street Capital، VistaLabs، CMT Digital، Foundation Capital، Lingfeng Capital، GSR، Kudasai و Krust شرکت داشته‌اند.

خرید ارز دیجیتال

پروژه زتاچین که یک بلاک چین لایه ۱ است و قصد دارد، چندین بلاک چین مانند Ethereum، Polygon، BSC و حتی بلاکچین‌هایی مانند Bitcoin و Dogecoin را به یکدیگر متصل کند. این پروژه در سال ۲۰۲۱ کار خود را شروع کرد و در حال حاضر بر روی شبکه تست نت فعال است. بسیاری از  کاربران ایرانی برای دریافت ایردراپ این پروژه در حال رقابت با یکدیگر هستند.

برای دریافت ایردراپ این پروژه کافی است که از طریق این لینک وارد سایت زتا چین شده و در شبکه تست نت آن اقدام به فعالیت کنید.

2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عباس محمدظاهری
عباس محمدظاهری
8 ماه قبل

زتا با توجه به تیم تولید کننده موفق می باشد .

عباس محمدظاهری
عباس محمدظاهری
8 ماه قبل

به نظر می آید در بلند مدت ارزش خوبی داشته باشد

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (2)