0

1

سرقت 3 میلیون دلاری کریپتو در شب کریسمس!

سال گذشته شاهد سرقت‌های بسیار زیادی در فضای کریپتوکارنسی بودیم، حالا با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در شب کریسمس، باز هم کلاهبرداران به فعالان کریپتویی رحم نکرده‌اند.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

کلاهبردارن در طی ۲۴ ساعت گذشته و همزمان با کریسمس، ارزهای دیجیتالی به ارزش ۳ میلیون دلار را از طرق تبلیغات گوگل به سرقت برده‌اند. گفتنی است که این افراد از نرم افزارهای خالی کننده کیف پول‌های کریپتویی برای دست زدن به این سرقت‌ها استفاده‌ کرده‌اند.

خرید ارز دیجیتال

این افراد سایت پلتفرم‌های محبوبی مانند لایدو دائو، Zapper، دیفای لاما و چند وب سایت کریپتویی دیگر که در حوزه دیفای فعال هستند را شبیه سازی کرده و با استفاده از تبلیغات گوگل قربانیان خود را به دام انداخته‌اند.

همانطور که می‌دانید در فضای وب ۳ هویت افراد به طور ناشناس باقی مانده و کاربران در سایت‌هایی مثل لایدو دائو با اتصال والت‌های کریپتویی‌ای مانند متامسک، در آن‌ها فعالیت می‌کنند. به همین دلیل در صورتی که سایت مورد نظر جعلی باشد، کلاهبرداران می‌توانند کیف پول آن‌ها را خالی کنند.

جالب است بدانید که تنها در سال ۲۰۲۳، نزدیک به ۵۹ میلیون دلار دارایی دیجیتال از همین طریق به سرقت رفته است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)