0

0

ارتقای موفقیت‌آمیز هارد فورک شانگهای در شبکه آزمایشی اتریوم

با نزدیک شدن به زمان ارتقای شانگهای، یکی از شبکه‌های آزمایشی اتریوم به نام «سپولیا (Sepolia)» با موفقیت ارتقاء یافت و هارد فورک موردنظر را شبیه‌سازی کرد.

ارتقای شانگهای در شبکه آزمایشی اتریوم
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بلاک چین اتریوم به‌تازگی شبکه آزمایشی خود تحت عنوان «Sepolia» را ارتقاء داده است. این شبکه آزمایشی قرار است در ماه مارس هارد فورک شانگهای را در شبکه اصلی بلاک چین اتریوم شبیه‌سازی کند.

ارتقای «شاپلا (Shapella)» که ترکیبی از نام هارد فورک‌های شانگهای (Shanghai) و کاپلا (Capella) است، امروز ۲۸ فوریه (۹ اسفند) با موفقیت در این شبکه آزمایشی پیاده‌سازی شد.

شبکه آزمایشی  Sepolia با موفقیت به Shapella ارتقاء یافت!

برخی از اعتبارسنج‌های Prsym به دلیل نسخه قدیمی geth آفلاین هستند. تا ۱۰ دقیقه دیگر آنلاین خواهند شد!

مرحله بعدی: ارتقای گورلی

 terence.eth (@terencechain)ء ۲۸ فوریه ۲۰۲۳

شانگهای نام فورکی در سمت کلاینت لایه اجرا (Execution Layer) و کاپلا نام ارتقایی در سمت کلاینت لایه اجماع (Consensus Layer) بلاک چین اتریوم است. یکی از تغییرات عمده این آپگرید این است که اعتبارسنج‌ها را قادر می‌سازد تا اتریوم استیک ‌شده‌ (stETH) خود را از زنجیره بیکن (Beacon Chain) به لایه اجرا ببرند.

ارز دیجیتال

اعتبارسنج‌ها باید حداقل ۳۲ اتر (ETH) را برای اعتبارسنجی در بلاک چین اتریوم استیک کنند. با این ارتقاء حالا آنها می‌توانند پاداش‌ اترهای استیک‌شده‌ی خود را برداشت کنند و به اعتبارسنجی ادامه دهند. کسانی هم که مایل به برداشت کامل اترهای خود هستند می‌توانند این کار را همراه با دریافت پاداش و متوقف‌سازی روند اعتبارسنجی انجام دهند.

مرحله دیگری که باید قبل از راه‌اندازی کامل فورک شانگهای بر شبکه اصلی اجرا شود، ارتقای شبکه آزمایشی گورلی (Goerli Testnet) اتریوم است که انتظار می‌رود در اوایل ماه مارس انجام شود.

خرید اتریوم
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)