صرافی پول نو دانش بنیان شد

پول نو دانش بنیان شد
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

صرافی پول نو نامی آشنا بین فعالان بازار ارزهای دیجیتال است که امکان خرید و فروش بیش از ۱۱۰ رمز ارز مطرح را برای علاقه‌مندان به این بازار فراهم کرده است. در پول نو کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتال مختلف را خریداری کرده و در هر زمان به فروش برسانند.

مفتخر هستیم اعلام کنیم که پول نو از معدود صرافی‌های داخلی فعال در حوزه کریپتوکارنسی است که موفق به دریافت عنوان دانش بنیان شده است. صرافی پول نو یکی از محصولات شرکت بیتکس است که توانسته به عنوان یک محصول، تاییدیه دانش بنیان را کسب کند.

درباره صرافی‌های رمز ارزی دانش بنیان

در ایران صرافی‌های ارز دیجیتال زیادی مشغول به فعالیت هستند که روز به روز بر تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. این در حالی است که عنوان دانش بنیان تنها به تعداد بسیار محدودی از صرافی‌ها داده می‌شود. دلیل این مسئله نیاز به زیرساخت‌های فنی سطح بالا و تولید و ارائه محصولات منحصر به فرد از پایه، برای کسب این عنوان است.

ما در پول نو با فراهم کردن امکانات فنی و زیرساخت‌های لازم توانستیم به کسب عنوان دانش بنیان نائل شویم و در تلاش هستیم تا روز به روز در این راه پیشرفت کنیم.

پول نو در سال‌های فعالیت خود همواره بر شفافیت و ارائه با کیفیت‌ترین خدمات به کاربران خود تاکید داشته است. کسب عنوان دانش بنیان ما را در مسیر فعلی‌مان ثابت قدم‌تر کرده و با همراهی شما کاربران عزیز قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر خواهیم گذاشت.

بخشی از اعضای تیم بیتکس و صرافی پول نو

آشنایی با امکانات پول نو

بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر به یکی از پررونق‌ترین بازارهای مالی جهان تبدیل شده و کمتر کسی هست که این روزها با آن نا‌آشنا باشد. رشدهای خیره کننده قیمت دارایی‌های دیجیتال، از اصلی‌ترین جذابیت‌های این مارکت به حساب می‌آید.

کریپتوکارنسی‌ها در ایران از محبوبیت بالایی برخوردارند، اما حوزه‌های دیگر این بازار مانند صنعت دیفای، توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT)، GameFi و بسیاری موارد دیگر در بین ایرانیان کمتر شناخته شده‌ هستند. ما با تمرکز بر این موضوع، علاوه بر اینکه سعی کرده‌ایم توکن‌های مطرح این حوزه‌ را برای خرید و فروش در اختیار کاربران قرار دهیم، در وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی خود نیز به بررسی جدیدترین پروژه‌های این فضا و تغییرات آن می‌پردازیم.

ماموریت پول نو ارائه خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال با تمرکز بر شفافیت، تنوع رمز ارزها و کارمزد کم است. ما امکان خرید و فروش بیش از ۱۱۰ ارز دیجیتال مطرح را بدون نیاز به احراز هویت برای کاربران خود فراهم می‌کنیم. علاوه بر این در پول نو واریز و برداشت دارایی‌های دیجیتال بر بستر بیش از ۳۰ شبکه بلاک چینی مختلف امکان پذیر است.

برای مشاهده لیست کامل رمزارزهای پشتیبانی شده در صرافی پول نو وارد شوید.

در پول نو سه سطح کاربری شامل سطح سریع، سطح آنی و سطح حرفه‌ای وجود دارد که کاربران می‌توانند بسته به سلیقه و هدف خود یکی از این سطوح را انتخاب کرده و کار خود را به عنوان معامله‌گر ارزهای دیجیتال شروع کنند. برای آشنایی بیشتر با سطوح کاربری و تفاوت آن‌ها می‌توانید مقاله «تفاوت سطوح کاربری در پول نو» را مطالعه کنید.

کسب درآمد با پول نو بدون آشنایی با بازار کریپتوکارنسی

حتی اگر کاملا با بازار ارزهای دیجیتال ناآشنا باشید هم می‌توانید با پول نو کسب درآمد همیشگی به صورت غیرفعال داشته باشید. کافی است یک حساب کاربری ایجاد و دوستان خود را به پول نو دعوت کنید. به ازای هر فردی که از طریق شما در پول نو ثبت نام کند، مبلغ ۱۵ هزار تومان بلافاصله به حساب کاربری شما واریز می‌شود و ۲۵ درصد از کارمزد تراکنش‌های او به شما تعلق خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه ریفرال پول نو مراجعه کنید.

آموزش کسب درآمد در صرافی پول نو

صرافی ارز دیجیتال دانش بنیان پول نو

امیدواریم بتوانیم برای تمام ایرانیان مرجع مطمئن خرید و فروش ارزهای دیجیتال باشیم. هدف ما ساده کردن فرآیند خرید و فروش رمز ارزها و در کنار آن، آشنا کردن جامعه ایرانی با مفاهیم مالی جدید و مدرن است تا افراد با هر سطح از دانش بتوانند به این امکانات دسترسی داشته باشند، درباره آن بدانند و آگاهانه سرمایه‌گذاری کنند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

0

3

نظر مخاطبان (0)