آشنایی با امکانات و تفاوت سطوح کاربری در پول نو

تفاوت سطوح کاربری در پول نو
پوریا دولت‌آبادی

زمان مطالعه :

4 دقیقه

به لطف مشتریان گرانقدر و تلاش‌های تیم پول نو، ما توانسته‌ایم در مدتی کوتاه، به اهداف قابل توجهی دستیابیم. پلتفرم پول نو با هدف تسهیل و سرعت بخشیدن به معاملات رمزارزها کار خود را آغاز کرد تا از قافله دنیای غیرمتمرکز جا نمانیم.

به رغم نوسانات بی امان بازار کریپتو، بسیاری از افراد همچنان در حال خرید ارزهای دیجیتال مختلف و هولد کردن آن‌ها هستند. اگر شما هم این روزها را بهترین فرصت برای خرید دارایی‌های دیجیتال می‌دانید، می‌توانید با ثبت نام در پول نو بیش از ۱۱۰ رمز ارز را بخرید، بفروشید یا به یکدیگر تبدیل کنید. خرید ارز دیجیتال در پول نو

سطوح کاربری در صرافی پول نو

حال چگونه می‌توانیم در پلتفرم پول نو به معامله رمزارزها بپردازیم؟ به راحتی! ادامه سطوح کاربری صرافی را به شما معرفی می‌کنیم تا با چند کلیک ساده، به دنیای بی کران رمزارزها وارد شوید.

حساب کاربری “سطح سریع” چیست؟

نه در یک چشم به‌ هم زدن امّا همچنان سریع!

در حساب کاربری سطح سریع، کاربر پول نو می‌تواند رمزارز و ریال را به صورت مستقیم به صرافی واریز کند. امّا تنها برداشت دارایی‌های ریالی امکان پذیر است.

 حساب کاربری سریع در پول نو

همانطور که در تصویر روبرو مشاهده می‌کنید، برای تبدیل شدن به کاربر “سطح سریع”، به مشخصات پایه (نام، نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد) نیاز داریم. علاوه بر موارد نام برده، نیاز داریم تا مشخصات کارت بانکی ثبت شده به نام خودمان را هم در صرافی وارد کنیم.

اختیارات کاربران در این سطح:

  • واریز ریال
  • برداشت ریال
  • معامله (خرید، فروش و تبدیل) رمزارز
  • واریز رمزارز

در همین صفحه اول، کد ملی و شماره موبایل مطابقت داده می‌شوند. در صورت نیاز به ویرایش، امکان ویرایش از طریق شماره موبایل فعال می‌شود و در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد شده، کاربر به این سطح ارتقا می‌یابد.

تکمیل فرم مشخصات پایه و ارتقا به سطح سریع، تقریبا ۱.۵ دقیقه (چه بسا کمتر!) زمان می‌برد.

حساب کاربری “سطح حرفه‌ای” چیست؟

تمامی قابلیت‌ها در یک سطح!

سطح حرفه‌ای مناسب کاربران حرفه ای است و کمترین محدودیت را برای کاربر دارد.

برای تبدیل شدن به کاربر حرفه‌ای، به تکمیل فرم مشخصات پایه که بالاتر به آن اشاره کردیم و احراز هویت تصویری نیاز خواهیم داشت.

ابتدا کاربر باید متن را از این صفحه دریافت کرده و با نوشتن آن به صورت دستنوشته، عکس خود را در سایت آپلود کنند.

این فرایند توسط تیم پشتیبانی صرافی پول نو بررسی می‌شود و در صورت نبود مشکل، تایید نهایی صورت می‌گیرد. برای تایید و بررسی اطلاعات از سوی صرافی پول نو، به ۲۴ ساعت زمان نیاز خواهد بود.  

احراز هویت صرافی پول نو

تبریک! با ارتقای حساب کاربری خود به سطح «حرفه‌ای»، به یک معامله گر حرفه‌ای تبدیل می‌شویم و از تمام امکانات صرافی بهره مند خواهیم بود:

  • واریز ریال
  • برداشت ریال
  • خرید/فروش/تبدیل رمزارز
  • واریز رمزارز
  • برداشت رمزارز

کسب درآمد از پول نو

پس از ساخت حساب کاربری در پول نو، کدی در اختیار شما قرار می‌گیرد که به طور اختصاصی به شما تعلق دارد. به وسیله کد ریفرال، دوستان و آشنایان خود را به صرافی پول نو دعوت کنید. به ازای ساخت حساب توسط هر یک از دوستان دعوت شده، فورا مبلغ ۱۵ هزارتومان به کیف پول حساب شما اضافه خواهد شد. امّا این اتمام ماجرا نیست!

به ازای هر تراکنشی که دوستان شما انجام دهند، ۲۵ درصد از درآمد پول نو از آن تراکنش هم به کیف پول شما منتقل می‌شود. در مقاله زیر به طور کامل ساز و کار کسب درآمد همیشگی از پول نو را بررسی کرده‌ایم.

کد دعوت پول نو راه‌حلی رایگان برای کسب درآمد همیشگی!

این درآمد را می‌توان یک درآمد رایگان غیرفعال دانست. بدین ترتیب که شما نیازی به پرداخت هزینه و انجام اقدام مشخصی ندارید و تا زمانی که دوستانتان به تراکنش ادامه دهند، جریان درآمدی شما هم تداوم خواهد داشت.

سوالات متداول

احتمالا پس از ورود به حساب کاربری خود، انتظار داشتید تا بر حسب عادت، عبارت کاربر ۱ یا ۲ را مقابل پروفایل خود مشاهده کنید. امّا همانطور که دیدیم، اکنون دو سطح کاربری دیگر را در صرافی خواهیم داشت.

سطوح ۱ و ۲ (سطوح کاربری سابق) چیست؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید:«اگر کاربر سطح ۱ یا ۲ بوده باشم، پس از تغییر سطوح به چه کاربری تبدیل خواهم شد؟» در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که کاربران سطح ۱، به سطح کاربری سریع انتقال می‌یابند و اکنون امکان واریز رمزارز را خواهد داشت.

پیش از این برای واریز رمزارز نیاز بود تا حساب خود را به سطح ۲ کاربری ارتقا دهیم امّا اکنون بدون احراز هویت تصویری، این امکان برای ما فراهم شده است.

کاربرانی که پیش از اعمال تغییرات در صرافی، فرایند احراز هویت (KYC) را به اتمام رسانده بودند (کاربران سطح ۲)، از این پس کاربر سطح حرفه‌ای محسوب می‌شوند.

کارمزدهای سطوح مختلف به چه شکل است؟

در هر دو سطح کاربری سریع و حرفه‌ای، کارمزد تراکنش‌های صرافی پول نو به شرح زیر است (از تاریخ 1 مرداد 1402):

  • کارمزد شاپرک برای تراکنش‌هایی با ارزش 600هزار تومان و کمتر: 120 تومان
  • کارمزد شاپرک برای تراکنش‌هایی با ارزش بیش از 600هزار تومان: 0.02 درصد ارزش تراکنش (متغیر تا 4هزار تومان)
  • واریز وجوه آنی و پایا: 0.02درصد ارزش تراکنش؛ متغیر از 100 تا 500 تومان
  • تولید شناسه واریز: 500 تومان
  • واریز با استفاده از شناسه: 250 تومان (به ازای هر 1 میلیون تومان)

دلیل عدم تایید حساب کاربری

دانستیم که برای هر سطح کاربری، به چه اطلاعاتی نیاز داریم. امّا گاهی این احتمال وجود دارد که حساب کاربری ما در هر سطحی، تایید نشود. دلایل احتمالی این موضوع:

  • سن شما زیر ۱۸ سال است.
  • خط موبایل شما به نام خودتان نیست.
  • کد ملی‌تان را اشتباه وارد کرده‌اید.
  • عدم مطابقت کارت بانکی و کد ملی؛ کارت بانکی به نام شما نست.
  • نام و نام خانوادگی‌تان را کامل و مطابق با کارت ملی‌ یا کارت بانکی‌تان وارد نکرده‌اید.
  • تار بودن تصویر و نامفهوم بودن نوشته‌ها (عدم تایید احراز هویت تصویری)

چگونه حساب کاربری خود در پول نو را ویرایش کنیم؟

13
اشتراک در
اطلاع از
guest
13 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیام احمدیان
پیام احمدیان
2 ماه قبل

سلام من پیش بینی بازی عربستان وکره جنوبی درست پیش بینی کردم میخواستم بپرسم نحوه دریافتش چجوریه

سینا شمس آور
مدیر
سینا شمس آور
2 ماه قبل

سلام کاربر گرامی. برای دریافت جایزه پیش بینی باید به سایت کلاب پول نو مراجعه کنید. بالای سایت کنار گزینه وضعیت حساب، مقدار پولی که برنده شدید مشخصه و باز زدن روی این گزینه می‌تونید وارد صفحه جدید بشید. در این صفحه گزینه درخواست واریز رو میزنین تا آخر هفته انجام میشه.

نوید
نوید
1 سال قبل

بنده کاربرسطح سریع هستم ومیخام مبلغ صدهزارتومانی که درحساب کاربریم دارم برداشت کنم وبه کارت بانکیم انتقال بدم اما نمیتونم لطفا راهنماییم کنید

مهدی
مهدی
2 ماه قبل
پاسخ به  نوید

۱۰۰هزار نمتونی برداشت کنی باید. ۵۰۰هزار باشه

نوید
نوید
1 سال قبل

سلام ببخشید من مبلغ ۱۱۱هزارتومان درقسمت ارزش دارایی دارم الان چگونه میتونم این مبلغ را برداشت کنم هرکاری میکنم نمیشه چون حداقل مبلغ برداشت یک میلیون میزنه لطفا راهنمایی کنید

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

13

5

نظر مخاطبان (13)