به حجمته برنده شی! برو تو حجم، میلیونی جایزه ببر🎁

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

2 دقیقه

قرعه کشی میلیونی پول نو آغاز شده و تنها تا انتهای شهریور فرصت شرکت در قرعه کشی‌های هفتگی و ماهانه و شانس برنده شدن جایزه‌های میلیونی را خواهید داشت. هر هفته با رساندن حجم معاملات خود به ۵۰ میلیون تومان یک شانس شرکت در قرعه کشی هفتگی بدست آورید و با رساندن حجم تراکنش‌ها به ۲۵۰ میلیون تومان در ماه، در قرعه کشی ماهانه شرکت کنید.

هر هفته ۳ برنده خوش شانس خواهیم داشت که هرکدام ۵ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد و در انتهای ماه نیز، ۳ نفر از افرادی که حجم تراکنش‌های خود را به ۲۵۰ میلیون تومان رسانده باشند، برنده جایزه ۱۵ میلیون تومانی خواهند شد.

قرعه کشی‌ها هر هفته شنبه برگزار و نتایج آن‌ها از طریق تماس تلفنی و پیامک به برندگان اعلام خواهد شد. اگر دوست دارید در قرعه کشی شرکت کنید، اما هنوز حساب کاربری در پول نو ایجاد نکرده‌اید، روی لینک بزنید و حساب خود را افتتاح کنید. فراموش نکنید که برای شرکت در این قرعه کشی نیازی به احراز هویت ندارید و بعد از افتتاح حساب می‌توانید به سادگی با افزایش موجودی حساب و انجام تراکنش، در قرعه کشی شرکت کنید.

چگونه برنده جوایز میلیونی پول نو شویم؟

قرعه کشی پول نو

همانطور که اشاره کردیم، شما باید حجم تراکنش‌های خود را به حداقل ۵۰ میلیون تومان برسانید تا در قرعه کشی هفتگی شرکت داده‌ شوید. همچنین برای شرکت در قرعه کشی ماهانه نیز باید حجم معاملاتتان ۲۵۰ میلیون تومان باشد.

البته به این مسئله توجه داشته باشید که منظور از ۵۰ میلیون تومان حجم تراکنش، این نیست که حساب خود را ۵۰ میلیون تومان شارژ کنید. شما می‌توانید با هر مبلغی با خرید و فروش و تبدیل ارزهای دیجیتال حجم تراکنش‌های خود را به ۵۰ میلیون تومان برسانید. منظور از حجم تراکنش‌، تنها «خرید، فروش و تبدیل» رمز ارزها است و واریز تومان به حساب کاربری‌تان به عنوان تراکنش در نظر گرفته نمی‌شود. اجازه بدهید با یک مثال ادامه دهیم:

فرض کنید بعد از ایجاد حساب کاربری در پول نو، ۱۰ میلیون تومان موجودی حساب‌تان را افزایش دادید. اکنون شما این مبلغ را بیت کوین می‌خرید و حجم شما ۱۰ میلیون تومان خواهد شد. اکنون بعد از فروش همین مقدار، شما در حقیقت ۲۰ میلیون حجم زده‌اید. حال فرض کنید همان ۱۰ میلیون بیت کوین را ابتدا به تتر تبدیل می‌کردید و سپس می‌فروختید؛ در این صورت حجم شما ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شد.

با اپلیکیشن موبایل پول نو، جوایز بیشتری بگیرید

خبر خوب اینکه اگر اپلیکیشن پول نو را نصب کنید و تراکنش‌های خود را در این اپ انجام دهید، می‌توانید 10 هزار واحد فلوکی هم بدون قرعه کشی دریافت کنید. پیشنهاد می‌کنیم این پاداش جذاب را از دست ندهید و همین الان اپلیکیشن پول نو را از این لینک دانلود کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره این اپ و امکانات آن، مقاله «اپلیکیشن پول نو» را از دست ندهید

شرایط شرکت در قرعه کشی هفتگی پول نو

هرهفته از بین کسانی که حجم تراکنش ۵۰ میلیون تومانی داشته باشند، به قید قرعه سه نفر انتخاب می‌شوند و ۵ میلیون تومان پاداش به آن‌ها تعلق می‌گیرد که در کیف پول حساب کاربری خود دریافت می‌کنند. قرعه کشی‌های هر هفته در روز شنبه هفته بعد خواهد بود و به برندگان با پیامک و تماس تلفنی اطلاع رسانی خواهد شد. توجه داشته باشید که تمامی کاربران پول نو چه در سطح «حرفه‌ای» باشند چه در سطح کاربری «سریع»؛ می‌توانند در این مسابقه جذاب شرکت کنند.

شرایط شرکت در قرعه کشی ماهانه پول نو

همانطور که اشاره کردیم برای شرکت در قرعه کشی ماهانه باید حجم تراکنش شما به ۲۵۰ میلیون تومان رسیده باشد. در نهایت در انتهای شهریور ماه، به سه نفر از افرادی که حجم معاملاتشان به این مقدار رسیده باشید به قید قرعه نفری ۱۵ میلیون تومان پاداش داده می‌شود که می‌توانند در کیف پول حساب کاربری خود آن‌ را دریافت و برداشت کنند.

همین حالا در کمپین قرعه‌کشی شرکت کنید و برنده جوایز شوید.

چطور می‌توانم جوایزم را برداشت کنم؟

پس از انجام قرعه‌کشی، بلافاصله جایزه به کیف پولتان واریز می‌شود و می‌توانید آن را در بخش «کیف پول» مشاهده و سپس برداشت کنید.

نحوه محاسبه حجم تراکنش‌ها چگونه است؟

حجم تراکنش‌های هفتگی و ماهانه در خود صفحه «جوایز» قابل مشاهده است. برای مشاهده جزئیات تراکنش‌ها در پنل حساب کاربری خود به بخش «تراکنش‌ها» مراجعه کنید.

آیا می‌توانم بیش از یک شانس قرعه‌کشی به دست بیاورم؟

هر کاربر تنها یک شانس قرعه‌کشی در هر هفته و ماه خواهد داشت.

3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشاداحمدی$$
فرشاداحمدی$$
3 ماه قبل

بازیها بسیارزیبا حساس و غیر قابلیش،بینی بور

پوریا دولت‌آبادی
مدیر
پوریا دولت‌آبادی
3 ماه قبل
پاسخ به  فرشاداحمدی$$

سلام وقت شما به خیر
منظورتون بازی‌های جام ملّت‌های آسیا هست؟

مهدی
مهدی
3 ماه قبل

خوبه

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

3

15

نظر مخاطبان (3)