0

0

ایلان ماسک اشتباه بزرگ چارلی مانگر را فاش می‌کند!

ایلان ماسک اشتباه بزرگ چارلی مانگر را فاش می‌کند
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

بنیانگذار تسلا و مالک فعلی توییتر، ایلان ماسک (Elon Musk) فاش کرد که چارلز مانگر (Charles Munger)، اقتصاددان و سرمایه‌گذار و از منتقدان سرسخت کریپتو ممکن است در سال ۲۰۰۸ در این شرکت خودروهای برقی زمانی که ارزش آن ۲۰۰ میلیون دلار بود، سرمایه‌گذاری کرده باشد. در مقایسه با اکنون، سرمایه تسلا حدود سه هزار برابر شده و چیزی حول‌وحوش ۶۱۵ میلیارد دلار است. این کمپانی در اوج خود در نوامبر ۲۰۲۱، ۱.۲۳ تریلیون دلار ارزش داشت.

پیروان ماسک بیکار ننشستند و به ارزیابی طعنه‌آمیز سخنان متخصصی پرداختند که در رسانه‌ها او را به عنوان دست راست وارن بافت (Warren Buffett) در سرمایه‌گذاری در فناوری می‌شناسند؛ آنها لفاظی‌های تند وی در مورد بیت کوین (BTC) و دیگر رمزارزها را به یاد آوردند. کریس برنیسک (Chris Burniske)، تحلیلگر و رئیس سابق ارزهای دیجیتال در ARK Invest، گفت که مانگر دقیقاً می‌داند که چگونه شانس سود هزار درصدی را از دست بدهد.

ارز دیجیتال

سیگنال بومر

پیش از این، مانگر ۹۹ ساله مقاله‌ای منتشر کرد که در آن گفته بود دارایی‌های دیجیتالی چیزی جز قراردادهای قمار نیستند و آنها را «مرگ موش» نامید. او همچنین از مقامات ایالات متحده خواست که در این زمینه مانند چین عمل کنند و ارزهای دیجیتال را ممنوع اعلام کنند.

جالب اینجاست که کابوس وضع مقررات نظارتی بر ارزهای دیجیتال در ماه فوریه، بلافاصله پس از درخواست‌های مکرر او برای ممنوع اعلام کردن ارزهای دیجیتال آغاز شده است. شاید خنده‌دار به نظر بیاید، اما اُفت بازار کریپتو در دسامبر ۲۰۲۱ درست پس از دور دیگری از انتقادات این سرمایه‌گذار رخ داد. از آن زمان، سخنرانی‌های او در مورد ارزهای دیجیتال به‌عنوان نوعی سیگنال از سوی رهبران اصلی بازار (Boomers) تلقی می‌شوند که باعث بروز خشم عمومی می‌شوند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)