0

2

کمک ۱ میلیون دلاری بنیان‌گذار ریپل به کامالا هریس؛ نفوذ کریپتو در انتخابات آمریکا!

کمک ۱ میلیون دلاری بنیان‌گذار ریپل به کامالا هریس
سعید تقوی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

کریس لارسن، یکی از بنیان‌گذاران ریپل، برای اولین بار یک کمک مالی کریپتو به معاون رئیس‌جمهور، کامالا هریس، ارائه کرد. این کمک مالی به ارزش ۱ میلیون دلار در قالب توکن XRP به کمیته‌ای سیاسی به نام Future Forward USA که از کمپین ریاست‌جمهوری هریس پشتیبانی می‌کند، اهدا شده است. این حرکت پس از حمایت عمومی لارسن از هریس در ماه سپتامبر صورت گرفت و طبق گزارش‌های CNBC، مجموع کمک‌های لارسن به کمپین او اکنون به بیش از ۱.۹ میلیون دلار رسیده است.

کمک ۱ میلیون دلاری بنیان‌گذار ریپل به کامالا هریس در شرایطی انجام می‌شود که ریپل همچنان درگیر پرونده حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) است. این پرونده که از سال ۲۰۲۰ آغاز شده، به طبقه‌بندی XRP به عنوان یک اوراق بهادار می‌پردازد. هر دو طرف در این دعوا پس از نتیجه‌گیری اولیه در ماه اوت، درخواست تجدیدنظر کرده‌اند.

از سوی دیگر، در فضای سیاسی آمریکا، هر دو حزب در تلاشند تا حمایت جامعه کریپتو و کمک‌های مالی آن‌ها را جذب کنند. کمپین هریس نیز با راه‌اندازی ابتکاری به نام Crypto4Harris در اوایل ماه اوت، به دنبال تعامل با جامعه کریپتو و تدوین یک چارچوب سیاستی طرفدار رمزارز است.

منبع: کریپتو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)