0

1

پس از حرکت قیمت اخیر توکن شیبا ۲۸ میلیارد واحد از این رمزارز جابه‌جا شد!

طبق داده‌هایی که اخیراً توسط Etherscan به اشتراک گذاشته شده، ساعاتی پیش نقل و انتقالات بزرگی از میم کوین شیبا اینو مشاهده شده است. در مجموع ۲۷.۶ میلیارد شیبا اینو طی پنج تراکنش منتقل شده است.

انتقال ۲۸ میلیارد توکن شیبا به صرافی کوین بیس و بایننس
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بزرگترین حجم جابه‌جایی این ارز دیجیتال تا به اینجا ۱۰ میلیارد SHIB بوده است. اتراسکن نشان داده حدود ۱۷ میلیارد کوین شیبا از کیف‌پول‌های ناشناس به آدرس‌های مرتبط با بزرگترین صرافی‌های کریپتویی یعنی Binance و Coinbase منتقل شده است.

۲۸ میلیارد SHIB خرید و فروش شد

طی این نقل و انتقالات ۶,۰۳۹,۹۶۸,۸۱۲ واحد SHIB به یک کیف پول Coinbase 10 ارسال و ۹,۹۸۸,۷۹۹,۹۹۹ واحد SHIB دیگر توسط نهنگی ناشناس به کیف پولی در Binance 14 انتقال یافت. به نظر می‌رسد این دو انتقال برای فروش توسط صاحبان‌شان به این صرافی‌ها آورده شده‌اند.

ارز دیجیتال

با این حال بر اساس داده‌های منبع فوق، در این بین مقدار بیشتری توکن SHIB خریداری شده است. شرکت Jump Trading در صرافی بایننس ۱,۱۴۰,۶۹۰,۶۱۲ واحد SHIB خریداری کرده است. در مجموع ۶,۰۳۹,۹۶۸,۸۱۲ SHIB از کیف پول Binance 14 به یک آدرس ناشناس ارسال شد.

تعداد ۴,۵۶۹,۴۴۹۰,۹۰۵ میم کوین شیبا نیز از یک آدرس ناشناس به آدرس دیگر منتقل شد.

هفته گذشته، ردیاب محبوب رمزارز Whale Alert دو انتقال عظیم شیبا اینو را گزارش کرد که در هر یک از آنها ۳,۸۱۱,۲۳۳,۸۴۳,۲۸۸ واحد SHIB از یک آدرس ناشناس به یک کیف پول کاملاً جدید منتقل شد.

جهش قیمت SHIB و نرخ توکن‌سوزی آن

طبق داده‌هایی که اخیراً توسط سایت Shibburn به اشتراک گذاشته شده است، طی ۲۴ ساعت گذشته نرخ توکن‌سوزی شیبا بیش از ۱۰۰۰٪ افزایش یافته است و در مجموع ۱۵،۴۸۷،۱۶۰ کوین SHIB از بین رفته است

جامعه SHIB به طور پیوسته توکن SHIB می‌سوزاند؛ آنها را به کیف پول‌های غیرقابل مصرف می‌برد و از گردش خارج می‌کند. هدف از این کار محدود شدن میزان عرضه این ارز دیجیتال است که می‌تواند باعث افزایش قیمت زیاد آن شود.

طبق گزارش سایت Shibburn، این انجمن تاکنون موفق شده است ۴۱۰,۶۴۹,۲۸۳,۱۸۱,۱۶۶ SHIB را از بازار حذف و در کیف پول‌های غیرقابل مصرف قفل کند. مقدار کل SHIB در گردش در آنجا به ۵۷۸,۹۹۰,۲۲۰,۲۹۰,۵۱۵ واحد SHIB می‌رسد. علاوه بر این، ۱۰،۳۶۰،۴۹۶،۵۲۸،۳۱۸ واحد SHIB نیز در حال حاضر در پروتکل‌های استیکینگ قفل شده است.

خرید شیبا

منبع: یو تودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)