0

1

۴ تاریخ مهم که باید مراقب فشار بالقوه فروش بیت کوین بود!

از آنجایی که قیمت بیت کوین اخیراً از مرز ۳۰ هزار دلار عبور کرده است و بحث در مورد رونق دوباره آن بالا گرفته، سرمایه گذاران باید این چهار تاریخ کلیدی را در طول سال زیر نظر داشته باشند که می‌تواند فشار فروش بیشتری بر این ارز دیجیتال وارد کند.

فشار بالقوه فروش بیت کوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

به گزراش CryptoQuant، شرکت پیشرو در تجزیه‌وتحلیل‌ رمزارزها، این بازه‌های زمانی حیاتی به ترتیب ۲۶ می (۵ خرداد)، ۷ اوت (۱۶ مرداد)، ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) و ۳۰ دسامبر (۹ دی) ۲۰۲۳ هستند که در آن احتمال دارد دولت ایالات متحده دارایی‌های بیت‌کوین خود، از جمله موارد ضبط‌شده از پرونده دارک وب جاده ابریشم (Silk Road) را بفروشد.

ارز دیجیتال

در این پرونده قضایی، دولت ایالات متحده اخیراً فروش ۹۸۰۰ بیت کوین را در ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) به مبلغ ۲۱۵.۷ میلیون دلار تأیید کرده که از مصادره مرتبط با پرونده جاده ابریشم به دست آمده است.

دولت قصد دارد تقریباً ۴۱۵۰۰ بیت کوین دیگر مرتبط با این پرونده را طی چهار نوبت در طول سال بفروشد.

بر اساس آنالیز CryptoQuant فاصله ۷۳ روزه بین اولین نوبت فروش بیت کوین تا نوبت بعدی آن، الگوی احتمالی دولت در استراتژی فروش را نشان می‌دهد.

باید دید که آیا این الگو ادامه خواهد داشت یا صرفاً یک تصادف است. با نظارتی دقیق بر این تاریخ‌های حساس، سرمایه‌گذاران ممکن است بهتر بتوانند از دریای خروشان بازار ارزهای دیجیتال عبور کنند!

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)