0

1

در سال 2023 بیش از 10 هزار قرارداد هوشمند به شبکه کاردانو اضافه شده است!

کاردانو یکی از پروژه‌های محبوب بازار کریپتو است که در ماه‌های اخیر توانسته رشد خوبی را تجربه کند. البته این رشد تنها مختص به قیمت این رمز ارز نبوده و شبکه کاردانو نیز با قدرت در حال توسعه است.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

شبکه کاردانو در سال ۲۰۲۳ رشد بسیار قدرتمندی را تجربه کرده و از نظر زیرساختی شدیدا خود را تقویت کرده است. براساس آمار منتشر شده، تا ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳ یعنی امروز، تعداد قراردادهای هوشمند بر بستر شبکه کاردانو به 14,302 عدد رسیده است!

ارز دیجیتال

این مسئله نشان دهنده این است که تیم کاردانو با قدرت در حال توسعه این شبکه است. پلتفرم قراردادهای هوشمند کاردانو که پلوتوس (Plutus) نام دارد، به تازگی آپدیت ورژن ۲ خود را نیز با زیرساخت بهبود یافته منتشر کرده است.

جالب است بدانید که قیمت ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در ماه گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است. رشد اخیر کاردانو باعث شده دیدگاه تحلیلگران و سرمایه‌گذاران این رمز ارز نیز تغییر کند و احتمالا در سال پیش رو، با ادامه توسعه شبکه، شاهد رشد بیشتر Cardano باشیم.

خرید کاردانو
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)