0

0

آمازون قصد دارد مارکت‌پلیس NFT خودش را راه‌اندازی کند!

برخی شایعات مبنی بر این هستند که آمازون، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی دنیا، بازار ان‌اف‌تی خودش را در در پایان ماه جاری راه‌اندازی خواهد کرد. این بازار که قرار بود در ماه آوریل شروع به کار کند، به دلیل برخی مسائل فنی تا امروز فعالیت خود را آغاز نکرده است.

آمازون قصد دارد مارکت‌پلیس NFT خودش را راه‌اندازی کند!
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در هفته‌های گذشته، شایعات بسیاری درباره اینکه آمازون قصد دارد مارکت‌پلیس NFT خودش را به راه بیندازد، وجود داشته است. با اینکه آمازون تا کنون به این شایعات پاسخی نداده است، اما افراد مرتبط به این موضوع و نزدیک به این شرکت، ادعا می‌کنند که این مارکت‌پلیس در ماه جاری (مه) فعالیت خودش را آغاز می‌کند.

خرید ارز دیجیتال

آمازون یک شرکت آمریکایی و فعال در چندین کشور دنیاست که از سال ۱۹۹۴ فعالیت خودش را شروع کرده است. تمرکز اصلی آمازون بر فروش اینترنتی‌ست، با این حال در حوزه‌هایی مثل تبلیغات آنلاین، استریم فیلم و سریال و هوش مصنوعی (AI) هم فعالیت می‌کند. آمازون در واقع بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی دنیا، با ۱۹۷ میلیون کاربر فعال ماهانه است!

پیش از این گفته‌ها حاکی از این بود که آمازون قرار است پلتفرم NFT خود را در ۲۰۲۲ استارت بزند. با این حال این اتفاق نیفتاد و اوایل سال جاری، وبسایت‌ها و منابع مختلفی برای بار دیگر به شایعات راه‌اندازی این پلتفرم دامن زدند.

نگاه کلی به مارکت‌پلیس NFT آمازون

 روز گذشته، اکانت توییتری «Moritz» در توییتی فرم کلی مارکت‌پلیس Amazon را توصیف کرد. او محقق دیتاهای آن‌چِین (On-chain) و کلکسیونر NFT است و از ۲۰۲۱ در دنیای NFT فعال بوده.

بازار ان اف تی آمازون پتانسیل این را دارد که تمام معادلات را در این مارکت به هم بریزد. این مارکت‌پلیس قصد دارد تا خرید NFT را بسیار آسان کند؛ با اقداماتی مثل خرید NFT از طریق کارت اعتباری و پول فیات. برای این کار هم تنها به یک والت شخصی و حتی یک اکانت آمازون نیاز است.

این شرکت قصد دارد تا با ارائه یک تجربه «فیجیتال» (ترکیب فیزیکی و دیجیتال) از NFT، دنیای بلاک‌چین را متحول کند. چرا که قصد دارد علاوه بر ارائه NFT در مارکت‌پلیس خود، محصولات فیزیکی الهام‌گرفته‌شده از آن‌ها را هم به فروش برساند.

رشته‌توییت Moritz که در آن قابلیت‌های احتمالی مارکت‌پلیس آمازون را شرح داده است
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)