0

0

در بازار صعودی بعدی چندین کوین به قیمت‌‌های تریلیون دلاری خواهند رسید!

یکی از کهنه‌کارهای فضای کریپتو در حال پیش‌بینی بازار صعودی بعدی برای دارایی‌های دیجیتال است و پیش‌بینی می‌کند که چندین پروژه به ارزش‌های تریلیون دلاری خواهند رسید.

چندین کوین در بازار صعودی بعدی به قیمت‌‌های تریلیون دلاری خواهند رسید
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در مصاحبه‌ جدید پادکست کریپتویی Bankless با کریس برنسکی (Chris Burniske) مدیر سابق ARK Invest و شریک فعلی شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Placeholder، وی در حال بررسی این مورد است که چگونه تغییر در نرخ‌های بهره می‌تواند به طور بالقوه بر زمان‌بندی بازار صعودی ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.

ارز دیجیتال

او دلیل زیادی پیدا نکرده که بتواند از روی آنها به این نتیجه برسد که چرا بازار صعودی ارزهای دیجیتال مانند سال‌های گذشته عمل نکرده است.

به نظرم بزرگترین دلیل شماره یک، نرخ بهره‌ها هستند که بر دارایی‌های ریسکی تأثیر می‌گذارند. اگر ریسک پیش نرخ بازده برای یک دوره پایدار چهار یا پنج درصد در نظر گرفته شود، سرمایه زیادی را از دارایی‌های ریسکی مانند اوراق بهادار و کریپتو خارج خواهد کرد. به این ترتیب تمام دارایی‌های ریسکی نزول بیشتری را تجربه خواهند کرد یا حتی می‌توان شاهد منحل شدن‌شان بود.

شما برخی از سرمایه‌گذاران بزرگ در سیستم مالی سنتی چون دراکن‌میلر (Druckenmiller) یا هاوارد مارکس (Howard Marks)  از Oaktree Capital را دارید که معتقدند روش کار تغییر خواهد کرد و دوره‌‌‌ای کاملاً متفاوت در آینده خواهیم داشت …»

با این حال، برنسکی (Burniske) نظرش این است که بازیگران مالی سنتی ممکن است بیش از حد به اصول فکری خود پایبند باشند و جزئیات فضای کریپتو را که به سرعت در حال تغییر است در نظر نگیرند.

وقتی به نرخ تغییر و نرخ نوآوری و میزان عظیم رشد تولید ناخالص داخلی (GDP) در کریپتو نگاه می‌کنم، دیوانه‌کننده است. مانند CAGRهای سه رقمی (نرخ رشد سالانه مرکب) سالانه است.

این سرمایه‌گذار خطرپذیر می‌گوید که اگرچه تایم‌لاین مشخصی در این مورد ندارد، اما سناریوی بازاری صعودی را می‌توان انتظار داشت. او در حال حاضر یکسری اهداف قیمتی تعیین کرده است و انتظار دارد چندین ارز دیجیتال در بازار کریپتو به ارزش تریلیون دلاری برسند.

من یکسری برنامه و اهداف قیمتی دارم که برای من و Placeholder بسیار مهم است. اگر در سال ۲۰۲۵ به این اهداف قیمت برسیم، دست به کار خواهم شد، اگر هم در سال ۲۰۲۷ به آن قیمت‌ها برسیم، فقط زمان بیشتری از من می‌برد و عجله‌ای هم برای آن ندارم. در نهایت چندین شبکه ارز دیجیتال خواهیم داشت که تریلیون‌ها دلار می‌ارزد و این چیزی است که من به آن فکر می‌کنم.

 هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که دقیقاً چقدر طول خواهد کشید. اگر فقط چرخه‌های قبلی را تکرار کنیم، شروع خوبی خواهیم داشت. سال ۲۰۲۴ سال بزرگی است؛ گستر‌ه‌ای رو به رشد است…

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)