0

0

انتقال ۲۵۰ میلیون شیبا توسط یک شرکت ورشکسته!

شرکت وام‌دهنده و البته ورشکسته “وویجر”، ۲۵۰ میلیون توکن شیبا اینو (SHIB) را به ارزش ۳.۴ میلیون دلار به صرافی “کوین‌بیس Coinbase” منتقل کرده است. این تراکنش بسیاری را شگفت‌زده و توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده.

انتقال ۲۵۰ میلیون شیبا توسط یک شرکت ورشکسته!
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

تراکنش ۲۵۰ میلیونی شیبا

بر اساس داده‌های نهاد امنیتی کریپتویی “پِک‌شیلد PeckShield“، “وویجر Voyager” سرمایه‌ای به ارزش ۲۸.۷ میلیون دلار را به صرافی‌های کوین‌بیس و بایننس منتقل کرده است. این تراکنش شامل ۱۵٬۰۰۰ اتریوم به ارزش بیش از ۲۵.۵ میلیون دلار هم می‌شده است. وویجر در نوامبر سال گذشته و از صرافی اف‌تی٬ایکس (FTX)، ۱۰۵٬۰۰۰ واحد اتریوم گرفته بود که حدود ۱۵۰ میلیون دلار ارزش داشت.

داده‌های بلاک چین اتریوم نشان می‌دهند بعد از تراکنش انتقال شیبا، وویجر دو انتقال دیگر هم انجام داده است. انتقال ۱۰٬۰۰۰ اتر به بایننس و سپس انتقال ۵٬۰۰۰ ETH به کوین‌بیس. وویجر همچنین در ۱۴ فوریه، ۶٬۰۰۰ اتر به بایننس و ۱٬۰۰۰ واحد ETH را به کوین‌بیس انتقال داده بود. جالب اینجاست که شیبا همچنان دومین دارایی بزرگ این شرکت به ارزش ۲۳.۵ میلیون دلار (۱.۶ تریلیون شیبا) است.

ارز دیجیتال

دلیل این تراکنش‌ها اما هنوز روشن نیست. هرچند گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند که وویجر قصد دارد از بازار صعودی کنونی استفاده و برخی از دارایی‌هایش را نقد کند. چون قصد دارد پول برخی از سرمایه‌گذاران را به آن‌ها بازگرداند. با این وجود به نظر می‌رسد مدارک و شواهدی محکمی پشت این گمانه‌زنی‌ها باشد.

در ژانویه وویجر تاییدیه اولیه دادگاه برای فروش ۱ میلیارد دلار از اموالش به بایننس آمریکا را دریافت کرد. “مایکل وایلز Michael Wiles“، قاضی ورشکستگی در نیویورک، شخصی بود که به وویجر اجازه فروش اموالش را داده بود. همچنین مجوز دریافت تاییدیه از سرمایه‌گذاران برای این فروش هم به وویجر داده شد. با این حال این فروش تا زمانی که در دادگاه بررسی نشود، نهایی نخواهد شد.

در معامله‌ای که با شرکت بایننس آمریکا صورت گرفت، ۲۰ میلیون دلار به صورت نقد پرداخت شد. همچنین توافق‌نامه‌ای بین دو شرکت برای انتقال مشتریان وویجر به صرافی بایننس هم ایجاد شد تا مشتریان سرمایه خود را از طریق بایننس نقد کنند.

شیبا اینو به تازگی به سیستم اثبات ذخایر بایننس اضافه شده است. این ارز در کنار دارایی‌های دیجیتال دیگر، از جمله ارز بومی “بلاک‌چینِ بلاک‌چین‌ها“، یعنی پولکادات (DOT) قرار گرفته است.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)