0

0

بن آرمسترانگ: رئیس SEC پس از پیروزی ریپل در دادگاه مجبور به استعفا خواهد شد

بن آرمسترانگ (Ben Armstrong) اینفلوئنسر معروف فعال در حوزه‌ی کریپتو در توییتر خود اعلام کرد که نبرد حقوقی چند ساله بین بلاک چین ریپل (XRP) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) در سال جاری به پایان خواهد رسید. وی معتقد است که این پرونده به نفع ریپل به پایان می‌رسد و گری جنسلر (Gary Gensler) رئیس فعلی SEC نیز پس از این اتفاق مجبور به استعفا از سمت خود خواهد شد.

بن آرمسترانگ: رئیس SEC پس از پیروزی ریپل در دادگاه مجبور به استعفا خواهد شد
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در توییت منتشرشده از حساب کاربری رسمی آرمسترانگ (@Bitboy_Crypto) مورخ ۱ ژانویه ۲۰۲۳ آمده که:

۲۰۲۳ سالیست که پرونده XRP به پایان می‌رسد و نفرین ریپل شکسته خواهد شد. همچنین امسال @GaryGensler  مجبور به استعفا از سمت ریاست خود می‌شود.

ماه گذشته جان ای دیتون (John E Deaton) یک وکیل بلاک چین طی یک نظرسنجی از جامعه کریپتوکارنسی پرسید که آیا در سال ۲۰۲۳ دعوای حقوقی SEC در مقابل XRP به نتیجه می‌رسد یا همچنان ادامه‌دار خواهد بود. از کل آراء بدست آمده، ۵۹ درصد از پاسخ‌دهندگان معتقدند که منازعه حقوقی آن‌ها در سال میلادی پیش رو حل خواهد شد.

در ۲ دسامبر (۱۱ آذر) ۲۰۲۲، ریپل دفاعیه‌ای ویرایش‌شده ۶۵ صفحه‌ای در راستای مخالفت SEC با پیشنهاد آن‌ها برای صدور حکم اجمالی، به دادگاه ارسال کرد. به گفته استوارت آلدروتی (Stuart Alderoty) مشاور عمومی ریپلز، آخرین مستندات شرکت پرداخت بلاک چین آن‌ها در نبرد قانونی‌شان با SEC به دادگاه ارائه شده است. بنابراین آنچه که باقی می‌ماند، حکم نهایی دادگاه به نفع ریپل خواهد بود. او با انتشار توییتی از حساب کاربری خود (@s_alderoty) در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۲۲ عنوان کرد:

این آخرین دادخواست ارسالی ما به دادگاه به منظور تقاضای صدور رأی به نفعمان خواهد بود. پس از دو سال طولانی، ریپل به حمایت‌هایی که از طرف کل صنعت کریپتو در این پرونده حقوقی بدست آورده است، افتخار می‌کند. ما همیشه به‌صورت کاملاً شفاف با دادگاه در تعامل بودیم. اما این موضوع در مورد رقیب ما در این پرونده صدق نمی‌کند.

از سال ۲۰۲۰ تا کنون، SEC به عنوان نهادی تنظیم‌کننده و ناظر بر سیستم‌های مالی در ایالات متحده و وکلای XRP چندین جلسه دادگاه داشته‌اند. اختلاف بین آن‌ها بر اساس ادعای SEC مبنی بر اینکه ریپل با صدور و فروش اوراق بهادار غیرقانونی به جمع آوری بیش از ۱.۳ میلیارد دلار سرمایه پرداخته است، آغاز شد.

دیروز در توییتر WKahneman یکی از علاقه‌مندان به XRP، مرور مختصری بر خدماتی که بلاک چین ریپل هنگام شروع به کار خود پیشنهاد داده بود را به اشتراک گذاشت. وی ادعا کرد که ریپل سه محصول ارائه کرده است: xCurrent برای اطلاع رسانی پرداخت‌ها، xRapid که با استفاده از XRP به عنوان ارز واسطه عمل می‌کند و xVia به عنوان یک راه‌حل API.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)