0

0

شروع به کار «بیکاسو»؛ هوش مصنوعی بایننس برای ساخت NFT

بیکاسو، هوش مصنوعی بایننس برای ساخت NFT، پس از گذراندن دوره آزمایشی موفقت‌آمیز در اورپا، حالا قرار است به صورت جهانی در دسترس کاربران قرار بگیرد. از امروز، چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ و ۲۹ مارس ۲۰۲۳ و تا چند دقیقه دیگر، این پلتفرم در دسترس کاربران خواهد بود.

شروع به کار «بیکاسو»؛ هوش مصنوعی بایننس برای ساخت NFT
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی در دنیا از هوش مصنوعی (AI) خود برای ساخت NFT رونمایی کرد؛ «بیکاسو Bicasso». پیش از این، این سرویس تست آزمایشی خود در اروپا را با موفقیت و توجه چشمگیری پشت سر گذاشت. با معرفی بیکاسو در اوایل همین ماه (مارس)، توجه علاقه‌مندان NFT به این هوش مصنوعی جلب شد. چرا که این سرویس با تلفیق تکنولوژی خارق‌العاده و هنر، توانست تجربه منحصربه‌فردی را برای علاقه‌مندان مارکت NFT بوجود بیاورد. اما بیکاسو دقیقا قرار است چه کاری بکند؟

خرید ارز دیجیتال

لانچ جهانی بیکاسو

از ساعت ۱۵:۳۰ روز ۲۹ مارس (امروز) به وقت تهران تا ۳:۳۰ بامداد ۳۰ام مارس بیکاسو فعال خواهد شد. به مدت ۱۲ ساعت این هوش مصنوعی در دسترس عموم خواهد بود و به ۱۰۰ هزار کاربر اولی که از آن استفاده کنند، سرویس خواهد داد. لانچ جهانی بیکاسو به منظور بهبود و گسترش سرویس‌دهی به کاربران قدیمی و جدید صورت خواهد گرفت. بیکاسو محیطی خلاقانه برای خلق و مینت NFT ساخته‌شده با هوش مصنوعی است.

بیکاسو چگونه کار می‌کند؟

برای ساخت NFT از طریق بیکاسو باید یک تصویر مثل تصویر پروفایل را در آن ثبت کنید. بیکاسو در ادامه با دستوراتی که به آن می‌دهید، با بهره‌گیری از هوش مصنوعی تصویر شما را به یک NFT خلاقانه تبدیل می‌کند. به طوری که با تلفیق دستورات شما و اجزای تصویر، یک NFT کاملا شخصی‌سازی‌شده را تولید می‌کند. اگر NFT تولیدشده راضی‌کننده نبود، می‌توانید از بیکاسو بخواهید تا آن را بازسازی کند.

زمانی که کاربر از نتجیه نهایی راضی باشد، می‌تواند از بیکاسو بخواهد تا آن را روی شبکه BNB مینت کند. هر NFT هم می‌تواند برای تصویر پروفایل استفاده شود، در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته یا به هر والت دلخواه دیگری ارسال شود.

کالکشن اختصاصی بیکاسو

برای بزرگداشت لانچ سرویس بیکاسو، بایننس قصد دارد تا کالکشن اختصاصی NFT این سرویس را منتشر کند. این کالکشن دارای ۵۰۰ NFT از سگ و گربههای ساخته‌شده با هوش مصنوعی‌ست. در آینده این حیوانات دوست‌داشتنی به عنوان جایزه به برخی از کاربران اهدا خواهند شد.

هولدرهای این کالکشن می‌توانند در آینده یک “فری مینت Free Mint” داشته باشند و عضو انجمن «آزماینده‌های بتای بایننس (Binance Beta Testers)» شوند. عضویت در این انجمن باعث می‌شود تا اعضا زودتر از سایرین به محصولات و قابلیت‌های بایننس دسترسی داشته باشند.

«مایور کامات Mayur Kamat»، مدیر ارشد محصولات در بایننس، تصمیم این پلتفرم برای راه‌اندازی بیکاسو را اینگونه توضیح داده است:

در بایننس ما به بازخورد کاربرانمان توجه می‌کنیم. آن‌ها عاشق دور آزمایشی و محدود بیکاسو شده بودند و تصمیم گرفتیم آن را جهانی کنیم. بیکاسو به ما این امکان را می‌دهد تا توانایی و قابلیت‌های هوش مصنوعی و وب ۳ را با هم ترکیب کنیم.

“آزماینده‌های بتای بایننس” علاوه بر امکاناتی که به آن‌ها اشاره کردیم، به یک ربات در «آکادمی بایننس» هم دسترسی خواهند داشت. این ربات چت که با تکنولوژی «ChatGPT» ساخته شده، به سوالات کاربران در حوزه وب ۳ و بلاک‌چین پایخ می‌دهد.

بیکاسو نقطه عطف بزرگی در تاریخچه و نقشه راه مارکت NFT به شمار می‌رود. این پلتفرم با بهره‌گیری از هوش مصنوعی امیدوار است تا تجربه خارق‌العاده‌ای را در خلق و مینت NFTهای ساخته شده با AI برای کاربران به ارمغان بیاورد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)