0

0

چرا باید نسبت به ترا لونا کلاسیک (LUNC) محتاط عمل کنیم؟

شبکه Terra Luna Classic در این هفته به عنوان بخشی از تعهد خود به حذف توکن‌هایی که در عرضه کل به گردش درآمده‌اند، موفق نشده مقدار قابل‌توجهی از توکن‌های LUNC خود را بسوزاند.

چرا باید نسبت به ترا لونا کلاسیک (LUNC) محتاط عمل کنیم؟
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این شبکه در هفته‌ای که گذشت فقط ۵ میلیون توکن LUNC سوزاند و در غیاب مکانیسم توکن‌سوزی ماهانه صرافی بایننس، تمرکز خود را برای این کار از دست داد.

پروژه Cremation Coin با سوزاندن ۳.۳۹  میلیون توکن LUNC باعث شد توکن سوزی کل به بیش از ۳۴ میلیون برسد. علاوه‌براین، اعتبارسنج LUNC DAO نیز در این هفته ۱.۷۷ میلیون توکن LUNC سوزاند. غیر از این دو مورد هیچ توکن‌سوزی قابل‌توجه دیگری توسط شبکه Terra LUNA Classic صورت نگرفته است.

خرید ارز دیجیتال

این شبکه در مقایسه با سوزاندن ۱۲ میلیون توکن LUNC در اوایل ماه ژانویه، در هفته گذشته بیش از ۱۵ میلیون از این توکن را سوزانده است. نقطه‌عطفی که نشان‌دهنده حرکت درست این شبکه در جهت سوزاندن میلیاردها LUNC در سال ۲۰۲۳ است. در واقع، جامعه تراکلاسیک بر این باور است که قیمت LUNC با توکن‌سوزی‌های منظم و استفاده از ابزار مفید می‌تواند در سال ۲۰۲۳ به ۱ دلار برسد.

علاوه‌براین، در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) این بلاک چین در ارتفاع بلاک ۱۱.۵۴۳.۱۵۰ با موفقیت به نسخه 1.0.5 ارتقاء یافت. طی مدتی که توسعه‌دهندگان درحال آپگرید این بلاک چین بودند، جامعه آن نتوانست به اهداف توکن سوزی خود دست یابد.

طبق داده‌های آنچینی، جامعه تراکلاسیک در ماه ژانویه در مجموع بیش از ۲۲۶ میلیون توکن LUNC را سوزانده است.

قیمت Terra (LUNA) و LUNC در آستانه سقوط بزرگ

قیمت توکن‌های Terra (LUNA) و Terra Classic (LUNC) پس از طرح دعوی SEC ایالات متحده علیه Terraform Labs و فاندر آن دو کوآن (Do Kwon) یکمرتبه کاهش یافت. متأسفانه، پرایس اکشن اخیر این توکن نشان داده که اخبار دو کوآن همچنان بر قیمت Terra Classic تأثیرگذار است.

قیمت Terra Classic (LUNC) با وجود بهبود در سطح بازار، تحت فشار فروش قرار دارد و در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۱۷۰۹ دلار معامله می‌شود. پایین‌ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته ثبت‌شده برای آن به ترتیب ۰.۰۰۰۱۶۹۲دلار و ۰.۰۰۰۱۷۴۱ دلار است.

در همین حال، قیمت Terra (LUNA) در شبانه‌روز گذشته ۱٪ کاهش یافته است. این توکن پس از اینکه امروز به بالاترین سطح ۱.۹۱ دلار رسید، در حال حاضر با قیمت ۱.۸۹ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات آن با کاهش ۲۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته همچنان در حال کاهش است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)