0

0

به سخره گرفتن جیم کرمر با عبور بیت کوین از مرز ۲۰ هزار دلار!

به سخره گرفتن جیم کرمر با عبور بیت کوین از مرز ۲۰ هزار دلار!
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال یعنی بایننس، جیم کرمر Jim) Cramer)، منتقد سرسخت ارزهای دیجیتال را که اغلب از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال درخواست می‌کرد تا دارایی‌های بیت کوین خود را با ضرر بفروشند، مورد تمسخر قرار داده است.

مدیرعامل بایننس دیروز در توییتر کرمر را به سخره گرفت، زیرا پیش‌بینی بدبینانه این منفی‌نگر در مورد بازار ارزهای دیجیتال نادرست بود. ژائو به طعنه به او گفت: «لطفاً به انتشار اخبار فاد ادامه بده.»

وقتش فرا رسیده! کرمر این را در ۹ (۱۹ دی) ژانویه منتشر کرد، یک روز قبل از اینکه بیت کوین از ۱۶ هزار به ۲۰ هزار برسد.

لطفاً به فاد کردن در کریپتو ادامه دهید! 🙏

سی زی، ۱۴ ژانویه ۲۰۲۳

در روزی که بیت کوین در این ماه قیمت۱۷ هزار دلاری را شکست، کرمر به علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال گفت که این یک فرصت عالی برای خروج از بازار است. به قول او:

فرصت خوبی است که دوباره از کریپتو و سهام چینی‌ها خارج شوید، زیرا به هیچ‌یک نمی توان اعتماد کرد.

خرید ارز دیجیتال

به دلیل شکست FTX، بیت کوین (BTC) نوامبر گذشته از بیش از ۲۱۰۰۰ دلار به کمترین میزان در دو سال گذشته یعنی ۱۵۸۳۳ دلار سقوط کرد. طبق داده‌های پلتفرم کوین‌مارکت‌کپ، بیت کوین هرگز قیمت ۲۱ هزار دلاری خود را بازیابی نکرد تا اینکه دیروز، زمانی‌که برای اولین‌بار در نزدیک به ۹ هفته گذشته، با قیمت ۲۱۰۷۵ دلار معامله شد.

درحالی‌که بازار کریپتو دچار کاهش قیمت شدیدی بود، جیم کرمر مدام به سرمایه‌گذاران کریپتو می‌گفت که برای خروج از یک موقعیت نامناسب هیچ‌وقت دیر نیست. او ماه گذشته در یکی از برنامه‌های خود در CNBC گفت:

نمی‌توانید خودتان را سرزنش کنید و بگویید «دیگه برای فروش خیلی دیر شده.» حقیقت این است که اگر از دارندگان این دارایی‌های به اصطلاح دیجیتال هستید و این تنها چیزی باشد که دارید، هرگز برای فروش یک موقعیت افتضاح دیر نیست.

بااین‌حال، با نمایان شدن آن روی سکه، ارزش بازار کریپتو اکنون در حال نزدیک شدن به مرز یک تریلیون دلار است؛ بازاری که ارزش آن در سال ۲۰۲۲ زیر ۷۹۰ میلیارد دلار بسته شد.

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)