0

0

برداشت بیت کوین در بایننس مجددا امکان پذیر شد!

صرافی بایننس بعد از اینکه برداشت بیت کوین را دو بار متوقف کرده بود، بار دیگر این فرایند را از سرگرفته و اکنون کاربران می‌توانند مانند گذشته این ارز دیجیتال محبوب را جابه‌جا کنند. اما این عمل بایننس به چه دلیل صورت گرفته است؟

ماهرخ شیرودی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

صرافی بایننس برداشت بیت کوین را پس از ۲ مرتبه توقف موقت این سرویس از سر گرفت. بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان دلیل توقف برداشت‌ها را «حجم بزرگ تراکنش‌های تأیید نشده» اعلام کرد.

صرافی بایننس اوایل روز دوشنبه در توییتی اعلام کرد که «کارمزدهای تعیین‌شده ما افزایش اخیر کارمزدهای شبکه بیت‌کوین را پیش‌بینی نمی‌کرد». این صرافی تلاش ‌کرد این مشکل را با جایگزین کردن تراکنش‌ها با کارمزد بالاتر حل کند تا توسط استخرهای ماینینگ دریافت شوند.

ارز دیجیتال

بایننس پس از از سرگیری برداشت‌های بیت کوین گفت: تراکنش‌های معلق (تأیید نشده) با جایگزین کردن آن‌ها با تراکنش‌های با کارمزد بالاتر پردازش می‌شوند. برای جلوگیری از تکرار اتفاق مشابه در آینده، کارمزدهای ما تعدیل شده است. ما به نظارت بر فعالیت‌های زنجیره‌ای ادامه خواهیم داد و در صورت نیاز بر اساس آن کارمزدها را تنظیم خواهیم کرد.

اوایل یکشنبه شب، بایننس در توییتی اعلام کرد که با «مشکل ازدحام» مواجه شده و باید برداشت بیت کوین را متوقف کند و حدود یک ساعت و نیم بعد اعلام کرد که برداشت‌ها را از سر گرفته است. با این حال، چند ساعت بعد مجدداً بایننس درخواست برداشت‌ها را برای بیش از ۲ ساعت به حالت تعلیق درآورد.

داده‌های CryptoQuant نشان می‌دهد که صرافی بایننس تنها در روز یکشنبه شاهد خروج حدود ۱۸۸۲۸۱ بیت‌کوین بود که در سوابق CryptoQuant که داده‌ها را از ماه می ۲۰۲۰ ردیابی می‌کند، این میزان بیشترین حجم روزانه برداشت بوده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)