0

2

بیت کوین در برنامه مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری!

یکی از قانونگذاران هنگ‌کنگ پیشنهاد کرده خرید و فروش بیت کوین (BTC) در صرافی‌های مجاز این منطقه، در برنامه از نو تعریف‌شده مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری گنجانده شود. این ابتکار نشانگر تغییر تدریجی در پذیرش فعالیت‌های مالی پر ریسک مانند ارزهای دیجیتال است.

قانونگذار هنگ کنگ بیت کوین را در برنامه مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری پیشنهاد می‌کند
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

به گزارش رسانه‌های محلی،  هنگ کنگ پس از یک وقفه هشت ساله، در حال ایجاد برنامه‌ای جدید برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری خود است. این برنامه با ورود مبلغ قابل توجه حدوداً ۳.۸۴ میلیون دلار آمریکا، فرصت‌هایی را در اختیار مهاجران بالقوه می‌گذارد و هنگ‌کنگ را از نظر استراتژیک در چشم انداز اقتصاد جهانی قرار می‌دهد.

این قانونگذار به دنبال القای نوآوری در کانال‌های سرمایه‌گذاری متعارف است. در صورت تصویب این طرح، گنجاندن بیتکوین در برنامه مهاجرت سرمایه‌گذاری می‌تواند موج جدیدی از افراد با دارایی خالص را جذب کند که مشتاق کشف مزایای بالقوه ارز دیجیتال در چارچوب قانون صرافی‌های مجاز هستند.

بیت کوین می‌تواند فرصتی بسیار جالب برای سرمایه‌گذارانی باشد که به مشارکت در برنامه مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری این منطقه چشم دوخته‌اند. این طرح با هویت هنگ‌کنگ به‌عنوان یک مرکز مالی مطابقت دارد و آمادگی آن را برای پذیرش و ادغام هرچه بیشتر ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد.

این طرح جدید استفاده از بیتکوین به عنوان گزینه‌ای برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، با حداقل مبلغ مجاز ۳.۸۴ میلیون دلار، هنگ کنگ را به مقصدی فریبنده برای افراد مرفه که نه تنها به دنبال ثبات مالی، بلکه رویکردی مترقی برای مدیریت ثروت خود هستند، تبدیل کرده است.

همانطور که پیش‌تر در گزارش‌ها آمده بود، هنگ کنگ همچنین در حال بررسی راه‌اندازی ETFهای اسپات کریپتو با نظارت قانونی در آینده نزدیک است.

منبع: کریپتو نیوز

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)