0

0

استفاده Mastercard از USDC در پرداخت‌های رمزارزی وب۳

همکاری بین پروتکل پرداخت وب۳ Immersve و غول پرداخت Mastercard به کاربران این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های رمزارزی خود را در فضاهای مجازی، واقعی و متاورس انجام دهند. برای تسویه تراکنش‌ها در شبکه مسترکارت قرار است از توکن‌های USD Coin (USDC) استفاده شود؛ USDC استیبل کوینی با پشتوانه دلار آمریکاست که توسط Circle صادر می‌شود.

استفاده Mastercard از USDC در پرداخت‌های رمزارزی Web3
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در این مشارکت Mastercard-Immersve قرار است از پروتکل‌های غیرمتمرکز برای تسویه لحظه‌ای تراکنش‌های ارز دیجیتال در فروشگاه‌هایی که پرداخت‌های مسترکارت را به صورت آنلاین می‌پذیرند، استفاده شود. کاربران می‌توانند از کیف پول‌های Web3 خود برای پرداخت مستقیم رمزارز بدون نیاز به شخص یا مرکزی واسطه برای وثیقه استفاده کنند.

در عوض، Immersve از طریق این تسویه‌حساب‌کننده‌ی واسطه به کاربران خود اجازه می‌دهد از USDC برای همه خریدها استفاده کنند. پس از موفقیت آمیز بودن تراکنش کاربر، ارز دیجیتال USDC قبل از استقرار در شبکه Mastercard به ارز فیات تبدیل می‌شود.

خرید ارز دیجیتال

کاربران می‌توانند از طریق کیف پول‌های محبوب Web3 به این ویژگی دسترسی داشته باشند و از کلیدهای خصوصی خود برای تأیید پرداخت‌ها استفاده کنند. در همین راستا، جروم فاوری (Jerome Faury)، مدیرعامل شرکت Immersve، نسبت به استفاده از کریپتو در بخش‌های مختلف دیدی مثبت دارد و اظهار می‌کند:

همکاری با یک برند شناخته‌شده و قابل‌اعتماد مانند Mastercard گامی بزرگ در جهت پذیرش هرچه بیشتر کیف پول‌های web3 است.

علاوه‌براین، کیف پول‌های Web3 و پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) می‌توانند در APIها و قراردادهای هوشمند Immersve برای انجام تراکنش‌ها در هر جایی که Mastercard پذیرفته شده است، ادغام شوند.

در طول این سال‌ها، Mastercard مشارکت‌های متعددی را برای حفظ مرتبط بودن در اکوسیستم کریپتو انجام داده است. یکی از این ابتکارات، مشارکت مسترکارت با صرافی ارز دیجیتال بایننس برای راه‌اندازی یک کارت پیش‌پرداخت در آمریکای لاتین بود.

اولا، برزیل! #Binance Card به‌تازگی در برزیل راه‌اندازی شده است؛ گامی دیگر به سوی پذیرش کریپتو

بایننس، ۳۰ ژانویه ۲۰۲۳

این کارت امکان تبدیل آنی کریپتو-فیات را برای ۱۴ توکن در برزیل فراهم می‌کند. در زمان راه‌اندازی، مزایایی چون تا ۸ درصد وجه نقد در ارزهای دیجیتال برای خریدهای واجد شرایط و کارمزد صفر برای برخی برداشت‌های خودپرداز داشت.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)