0

1

توکن شیبا (SHIB) از بخش نوآوری بایننس خارج می‌شود!

پلتفرم معاملاتی بایننس به‌تازگی پروژه شیبا اینو را به دلیل داشتن استانداردهای بالا از منطقه نوآوری (Innovation Zone) خود خارج کرده است.

خروج توکن شیبا از منطقه نوآوری بایننس
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

منطقه نوآوری (Innovation Zone) به منظور ایجاد فضای تجاری امن برای پروژه‌های جدید ایجاد شده است و بایننس به‌طور دوره‌ای پروژه‌های کریپتویی را بررسی می‌کند تا اطمینان حاصل کند که آیا این پروژه‌ها استانداردهای لازم را برآورده می‌کنند یا خیر. تصمیم برای انتقال این توکن‌ها به خارج از منطقه نوآوری بر اساس بررسی‌های اخیر بوده است و پروژه‌هایی که از استانداردهای بالا برخوردار باشند از این مرحله بیرون می‌آیند.

خرید ارز دیجیتال

وقتی بایننس بررسی دوره‌ایِ پروژه‌ها را انجام می‌دهد، چندین فاکتور از جمله تعهد تیم به پروژه، سطح و کیفیت عملیات توسعه، حجم معاملات و نقدینگی، ثبات و ایمنی شبکه در برابر حملات، ثبات شبکه/قرارداد هوشمند، سطح ارتباط عمومی، پاسخگویی به درخواست‌های بررسی دوره‌ای، حرکات غیراخلاقی/متقلبانه و مشارکت در خلق اکوسیستمی سالم و پایدار را درنظر می‌گیرد.

با توجه به این موارد ذکر این نکته مهم است که سایر خدمات مرتبط با توکن‌ها شامل این بررسی نمی‌شوند. بایننس به طور مداوم پروژه‌های کریپتویی خود را چک می‌کند تا از ایمنی و پایداری پلتفرم معاملاتی خود اطمینان حاصل کند. این حرکت فرصت‌های معاملاتی بیشتری را برای معامله گران فراهم می‌کند و در هنگام معامله این توکن‌ها احساس امنیت بیشتری خواهند داشت.

به‌عنوان یک معامله‌گر، مهم است که از آخرین اخبار و پیشرفت‌ها در صنعت کریپتو مطلع باشید. تصمیم بایننس برای انتقال این توکن‌ها به خارج از منطقه نوآوری نشان‌دهنده‌ی پایبندی زیاد آن به استانداردهای بالا و ایجاد یک محیط تجاری امن برای کاربرانش است. معامله‌گران با پیگیری آخرین اخبار و تحولات این صنعت می‌توانند تصمیمات آگاهانه‌ای اتخاذ کنند و در دنیای دائماً در حال تغییر معاملات کریپتویی از دیگران جلوتر باشند.  

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)