0

0

بیت کوین از ۳۰ هزار دلار عبور کرد؛ اتریوم به ۲ هزار دلار نزدیک شد!

بازار کریپتو به‌تازگی پیشرفت‌های عمده‌ای را ثبت کرده است، زیرا بیت‌کوین برای مدت کوتاهی به سطوحی که آخرین بار در ژوئن ۲۰۲۲ مشاهده شده بود رسید، در حالی که قیمت اتر (ETH) به بالاترین حد خود در ۸ ماه اخیر رسید.

افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بیت کوین (BTC) امروز در ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) از مرز ۳۰ هزار دلار گذشت و به بالاترین حد خود از ژوئن ۲۰۲۲ رسید.

بر اساس داده‌های آنچینی، بیت کوین اکنون با قیمت ۳۰۱۰۲ دلار در زمان انتشار این خبر معامله می‌شود و ارزش بازار آن به ۵۸۲.۲۹ میلیارد دلار رسیده است. این ارز دیجیتال در شبانه‌روز گذشته ۶.۱۴ درصد و در هفته گذشته ۷.۱۸ درصد رشد داشته است.

ارز دیجیتال

رشد بیت کوین کل بازار ارزهای دیجیتال را تقویت کرد. ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد افزایش یافته و به۱.۲۴ تریلیون دلار رسیده است. کل حجم معاملات آن نیز به ۴۷.۲۶ میلیارد دلار رسید.

اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار کریپتو، طی شبانه‌روز گذشته ۳.۲۸ درصد رشد کرده و اکنون با قیمت ۱۹۱۹دلار معامله می‌شود. ارزش بازار آن نیز به ۲۳۰.۹ میلیارد دلار رسیده است. اتریوم آخرین بار در آگوست ۲۰۲۲ به مرز ۲۰۰۰ دلار نزدیک شده بود.

این دستاوردها پیش از ارتقاء شانگهای اتریوم در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) حاصل شده است؛ زمانی که ۱۸ میلیون اتر استیک‌شده (sETH) به ارزش حدود ۳۴ میلیارد دلار آزاد خواهد شد. انتظار می‌رود این آزادسازی بر اتریوم فشار فروش ایجاد کند و بر قیمت آن تأثیر منفی بگذارد.

با سودهای اخیر، بیت کوین و اتریوم نسبت به سال گذشته به ترتیب بیش از ۸۱ و ۶۰ درصد رشد داشته‌اند.

سولانا (SOL) با ۹.۶۶٪ افزایش در روز گذشته، بالاترین سود را در میان ارزهای دیجیتال ثبت کرد. قیمت بایننس کوین‌ (BNB)، کاردانو (ADA) و ریپل (XRP) طی ۲۴ ساعت گذشته ۴٪ یا بیشتر افزایش یافته‌ است.

دوج کوین (DOGE) و پالیگان (MATIC) به ترتیب با ۱.۶۵٪ و ۲.۶۶٪، افزایش قیمت اندکی را در روز گذشته ثبت کردند.

وقتی سرمایه‌گذاران منتظر انتشار اطلاعات کلیدی تورم هستند، قیمت رمز ارزها افزایش می‌یابد. این اطلاعات تأثیرگذار قرار است اواخر این هفته منتشر شود. معامله‌گران امیدوارند فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش ندهد تا ارزهای دیجیتال بتوانند رشد قیمت بیشتری را تجربه کنند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)