0

2

رشد بی‌سابقه کارمزد شبکه بیت کوین و اتریوم؛ آیا بیت کوین ۶۹ هزار دلار را خواهد دید؟

در روزهای اخیر همزمان با صعود بیت کوین و اتریوم به سقف‌های قیمتی بالاتر، شاهد رشد شدید کارمزد شبکه بیت کوین و گس فی بلاک چین اتریوم بوده‌ایم.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بلاک چین بیت کوین و اتریوم شلوغ‌ترین روزهای تاریخ خود را سپری می‌کنند و در همین حال شاهد اسپایک کارمزدهای این دو شبکه بوده‌ایم. اما دلیل این مسئله چیست و چه اطلاعاتی می‌تواند در اختیار ما قرار دهد؟

شبکه بیت کوین‌ در روزهای اخیر رشدی ۶۰ درصدی را در کارمزد تراکنش‌ها تجربه کرده و گس فی شبکه اتریوم نیز تنها در هفته گذشته ۵۰ درصد رشد کرده است!

خرید ارز دیجیتال

دلایل مختلفی برای رشد کارمزدهای این دو شبکه وجود دارد. اما دلیل اصلی این مسئله را می‌توان افزایش علاقه سرمایه گذاران به این دو ارز دیجیتال و رشد بازار کریپتو دانست. با افزایش فعالیت افراد در این دو بلاک چین، هزینه کارمزدها نیز افزایش یافته است.

علاقه سرمایه گذاران بار دیگر به بیت کوین، اتریوم و به طور کلی بازار ارزهای دیجیتال شدیداً افزایش یافته و تحلیلگران بسیاری معتقدند روند صعودی بازار کریپتو می‌تواند در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو همچنان ادامه داشته باشد. سقف تاریخی بیت کوین قیمت ۶۹ هزار دلار است و این رمز ارز در حال حاضر با قیمت ۴۴ هزار دلار در بازار معامله می‌شود.

داده‌های تکنیکال نشان می‌دهند که بازار می‌تواند در بلند مدت ابتدا خود را به سطوحی مثل ۵۰ هزار دلار برساند، اما از آنجایی که بیتکوین رشد زیادی را در هفته‌های اخیر تجربه کرده، ممکن است برای مدتی شاهد فاز اصلاحی آن باشیم. اما در بلند مدت باید انتظار داشته باشیم قیمت بیت کوین نهایتا به سقف تاریخی خود یعنی ۶۹ هزار دلار برگردد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)