0

3

بیت کوین در آستانه ۷۰هزار دلار؛ مسیر بیت‌کوین به کجا ختم خواهد شد؟

بیت کوین در آستانه 70هزار
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بیت کوین در ۵ روز گذشته، با حدود ۱۰% رشد همراه بود. این موج صعودی پیش از کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ آغاز شد و با وعده‌های شگفت‌انگیز ۲ نامزد ریاست جمهوری آمریکا، به اوج خوش‌بینی رسید. امروز در معاملات صرافی‌ها قیمت بیت کوین در آستانه ۷۰هزار دلاری دیده شد و به بالاترین سطح ۷ هفته اخیر خود رسید. در زمان انتشار این خبر، تنها ۶% با سقف تاریخی (ATH) بیت کوین فاصله داریم!

این بالاترین قیمت بیت کوین از ۱۳ ژوئن است، زمانی که به ۷۰۰۰۰ دلار رسید، اما با مقاومت روبرو شد و عقب نشینی کرد.

دلیل رشد اخیر بیت کوین چیست؟

احساسات مثبت اخیر بیت کوین با صحبت‌های ۲ نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده و یک سناتور برجسته حزب جمهوری خواه در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ در نشویل، که از ۲۵ تا ۲۷ ژوئیه برگزار شد، به وجود آمده است.

ترامپ در کنفرانس بیت کوین 2024
ترامپ در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴

مسیر بیت‌کوین به کجا ختم خواهد شد؟

کاندیدای مستقل ریاست جمهوری رابرت اف کندی جونیور و سناتور سینتیا لومیس در مورد ایجاد یک ذخیره استراتژیک بیت کوین برای ایالات متحده صحبت کردند. رئیس جمهور سابق، دونالد ترامپ گفت:

اگر من انتخاب شوم، دولت دیگر بیت کوین‌های مصادره شده‌اش را نمی‌فروشد.

اجرایی شدن چنین تصمیماتی، فشار خرید زیادی به بازار وارد می‌کند. این اتفاق، آن هم در سال هاوینگ بیت کوین، انگیزه بالایی برای خرید بیت کوین ایجاد می‌کند. وعده‌های ترامپ و رابرت اف کندی جونیور نقطه عطفی برای بیت کوین محسوب می‌شود. پیش از این، این حجم از حمایت از بیت کوین در میان سیاست‌مداران اصلی آمریکا دیده نشده بود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)