0

0

پرونده ریپل و SEC به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود

این پرونده در حال حل و فصل شدن و رسیدن به نقطه پایانی خود است، از این رو طرف‌های درگیر با درخواست صدور حکم اختصاری شروع به ارائه جوابیه مهر و موم شده‌ی خود به دادگاه کرده‌اند.

پرونده ریپل و SEC به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

همانطور که دادستان فدرال سابق جیمز کی فیلان (James K. Filan) که این پرونده را پیگیری می‌کند توضیح داد، نسخه‌های ویرایش‌شده جوابیه دو طرف در ۵ دسامبر (۱۴ آذر) در دسترس قرار خواهد گرفت. فیلان می‌گوید با این حال این جوابیه‌ها ممکن است کمی‌ زودتر از موعد مقرر نیز به دادگاه ارائه شوند.

ریپل و SEC قبل از اینکه جدیدترین پیشرفت‌های حاصل‌شده در پرونده‌ را علنی کنند، در مورد اعمال برخی اصلاحات با هم ملاقات خواهند کرد.

همچنین انتظار می‌رود که این جوابیه‌های ویرایش‌شده، شامل پاسخ‌هایی به مجموعه‌ای از خلاصه‌ پرونده‌های ارسالی توسط مدافعان ریپل و SEC  به دادگاه باشد.

ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) درخواست خود را در ماه سپتامبر برای صدور حکم اختصاری ارائه کردند تا از حضور در دادگاه اجتناب کنند.

در ۲۰ اکتبر (۱۸ مهر) متهمان شکوایه‌های خود را به منظور درخواست صدور حکم اختصاری به دادگاه ارائه دادند. ریپل استدلال کرد که SEC نمی‌تواند ثابت کند که صاحبان XRP از تلاش‌های تبلیغاتی شرکت انتظار دریافت سود داشته‌اند.

با این حال این آژانس نظارتی اصرار دارد که شواهدی غیرقابل‌انکار موجود است که نشان می‌دهد متهمان به خرید و فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده پرداخته‌اند.

در گزارش‌ها آمده که برد گارلینهاوس (Brad Garlinghouse) مدیرعامل ریپل، پیش‌بینی کرده است که شکایت SEC در نیمه اول سال ۲۰۲۳ حل و فصل خواهد شد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)