0

1

قیمت بیتکوین علیرغم کاهش CPI ایالات متحده کاهش یافت!

قیمت بیت کوین (BTC) پس از کاهش بیش از حد انتظار CPI آمریکا به شدت کاهش یافت. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر به زیر منطقه ۳۶۰۰۰ دلار سقوط کرده است.

کاهش قیمت بیت کوین علیرغم کاهش CPI آمریکا
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

قیمت بیت کوین نتوانست از مقاومت ۳۷۵۰۰ دلاری عبور کند و کاهش جدیدی را از منطقه ۳۷۴۲۳ دلار آغاز کرد و به زیر سطوح حمایتی ۳۶۰۰۰ دلار و ۳۵۵۰۰ دلار خود بازگشته است.

این ارز دیجیتال منطقه حمایتی ۳۴۶۵۰ دلاری را دوباره آزمایش کرد و قیمت پایین نزدیک به ۳۴۶۶۶ دلار تشکیل شد و اکنون در حال اصلاح زیان است.

بیت کوین اکنون زیر ۳۶۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. همچنین یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۳۶۰۵۰ دلار در نمودار ساعتی آن در حال شکل‌گیری است.

در جهت صعودی، مقاومت فوری در نزدیکی سطح ۳۵۶۸۰ دلار است. مقاومت کلیدی بعدی می تواند نزدیک به ۳۶۰۰۰ دلار یا خط روند باشد. خط روند در کاهش اخیر نزدیک به ۵۰% سطح اصلاح فیب از ۳۷,۴۲۳ دلار به پایین ۳۴,۶۶۶ دلار است.

قیمت بیت کوین (BTC) پس از کاهش بیش از حد انتظار CPI آمریکا به شدت کاهش یافت. قیمت بیت کوین در حال حاضر به زیر منطقه ۳۶۰۰۰ دلار سقوط کرده است. این ارز دیجیتال منطقه پشتیبانی ۳۴۶۵۰ دلاری را آزمایش کرد و اکنون در حال تثبیت ضررهای نزدیک به ۳۵۵۰۰ دلار است.
منبع: TradingView

اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۳۶۷۸۰ دلار است که بالاتر از این سطح، رشد قیمت ممکن است شتاب بیشتری بگیرد. در این حالت بیت کوین می‌تواند سطح ۳۷۰۰۰ دلار را آزمایش کند. هر گونه افزایش قیمت بیشتر ممکن است بیت کوین را به سمت سطح ۳۷۵۰۰ دلار سوق دهد که بالاتر از این سطح می‌تواند شتاب صعودی پیدا کند و تا ۳۸۰۰۰ دلار افزایش یابد.

اگر بیت کوین نتواند از محدوده مقاومت ۳۶۰۰۰ دلاری صعود کند، به حرکت نزولی خود ادامه خواهد داد. حمایت فوری در جبهه نزولی نزدیک به سطح ۳۵۱۵۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی ۳۵۰۰۰ دلار خواهد بود. اگر حرکتی به زیر ۳۵۰۰۰ دلار صورت گیرد، خطر ریزش‌های بیشتری وجود دارد. در این مورد، قیمت بیت کوین ممکن است در کوتاه مدت تا سطح حمایت کلیدی ۳۴۶۵۰ دلار کاهش یابد.

منبع: نیوز بی تی سی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)