0

0

بیت کوین با وجود ۲۱ هزار دلاری شدن، هنوز چیزهای زیادی برای اثبات دارد‍!

بنجامین کوئن (Benjamin Cowen)، تحلیلگر محبوب رمزارزها می‌گوید یکی از شاخص‌هایی که از نزدیک دنبال می‌شود، نشان می‌دهد که بیت‌کوین (BTC) حتی پس از این صعود قوی هنوز چیزهای زیادی برای اثبات دارد.

بیت کوین با وجود ۲۱ هزار دلاری شدن، هنوز چیزهای زیادی برای اثبات دارد‍!
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در نشستی جدید، بنجامین کوئن به ۷۸۲۰۰۰ دنبال‌کننده یوتیوب خود گفت که شاخص قدرت نسبی بیت کوین (RSI) در پایین‌ترین حد تاریخی خود باقی خواهد ماند.

RSI یک شاخص حرکتی است که تعیین می‌کند یک دارایی در حال حاضر بیش از اندازه خرید شده یا به فروش رفته است.

ارز دیجیتال

این حرکت بسیار خوبی است که قیمت بیت کوین از ۱۵۰۰۰ دلار به محدوده قیمتی ۲۱۰۰۰ دلار بازگشته است. اما توجه داشته باشید که RSI ماهانه در ماه نوامبر کمتر از ژوئن بود. RSI ماهانه اکنون به حدود ۴۴ تا ۴۵ بازگشته است. الان می‌خواهم در جایی که در حال حاضر قرار دارد یک خط بکشم.

این خط اکنون درست بالاتر از این نزول در سال ۲۰۱۹ و اساساً در همان سطحش در سال۲۰۱۵ قرار دارد. بیت کوین در اینجا هنوز چیزی برای اثبات دارد. درواقع هنوز باید بالاتر از این سطوح بسته شود و قبل از اینکه واقعاً شواهد قانع‌کننده‌ای را در اینجا در بازه زمانی ماهانه نشان دهد، به صعودش ادامه دهد.

توجه داشته باشید که در سال ۲۰۱۵، RSI ماهانه در سه چهارم سال اساساً در پایین‌ترین سطح خود بود. تا سپتامبر، RSI ماهانه واقعاً به جایی نرسید و در سال ۲۰۱۹، فقط چند ماهی را در این سطح بود.

کوئن ادامه می‌دهد که سرمایه‌گذاران باید مراقب RSI بیت کوین باشند، زیرا باید از پایین‌ترین سطح‌های تاریخی بالاتر برود تا تأیید کند که پادشاه کریپتو سطح مقاومت فعلی خود را به حمایت تبدیل می‌کند.

و آنچه این بار جالب است این است که با وجود این افزایش ۲۱۰۰۰ دلاری، ما دقیقاً بالاتر از سطحی هستیم که در دسامبر ۲۰۱۸ در آن قرار داشتیم. بنابراین چیزی که فکر می‌کنم باید به آن توجه کنیم این است که آیا RSI ماهانه می‌تواند بالاتر از این سطوحی که در سال ۲۰۱۵ و سپس ۲۰۱۹ در آن قرار داشت، برود؟

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)