0

0

قیمت Aptos پس از توییت مرموز ایلان ماسک افزایش یافت!

با توییت‌های عجیب‌وغریب ایلان ماسک که ناخواسته بر قیمت دارایی‌ها و سهام ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارد، آشنا هستیم. وی در یکی از تازه‌ترین توییت‌هایش به «APT» که نماد پروژه متمرکز بر وب۳ اپتوس (Aptos) است، اشاره کرد و باعث افزایش قیمت این رمز ارز شد.

توییت اپتوس ابلان ماسک
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ایلان ماسک این توییت را که در آن به «AI» و «APT» اشاره کرده بود، مدت کوتاهی پس از جلب توجه جامعه ارزهای دیجیتال حذف کرد.

پامپ قیمت ناگهانی Aptos

با وجود تمام این موارد، توکن Aptos هنوز حدود ۳۳ درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت خود در ژانویه سالی که گذشت یعنی ۱۹.۹۲ دلار است. بر اساس گزارش CoinGecko، حجم معاملات این توکن طی شبانه‌روز گذشته به ۴۶۰ میلیون دلار رسید.

خرید ارز دیجیتال

اثر ایلان ماسک

حذف این توییت که به نحوی به‌کارگیری Aptos در سرویس‌های AI و OTT را نشان می‌داد، جامعه کریپتو را سردرگم کرد و باعث ساخت تعداد زیادی میم شد. مدیرعامل تسلا بارها در مورد خطراتی که پیشرفت هوش مصنوعی می‌تواند برای بشریت ایجاد کند صحبت کرده است. این میلیاردر همچنین سال گذشته موفقیت سایت The Pirate Bay را با دیگر سرویس‌های OTT مانند Netflix و Prime مقایسه کرد.

در حالیکه برخی افراد ابن حرکت او را یکی دیگر از «کارهای ایلان ماسکی» وی در نظر گرفتند و اهمیتی به آن ندادند برخی دیگر از احتمال اینکه شاید ماسک نقشه‌ای برای آن چیده، جذبش شده‌اند.

در این بین، توییتر نیز برای پشت‌سر گذاشتن رقبا قابلیت‌های جدیدی را از سر گرفته است. ماسک روز جمعه با عنوانی جداگانه تأیید کرد سایت مایکروبلاگینگ به‌زودی آماده‌ی دریافت عملکرد پیام‌های رمزگذاری‌شده است.

در اوایل ماه جاری (آوریل) وقتی ایلان ماسک لوگوی توییتر را با لوگوی دوج عوض کرد، باعث شد قیمت این رمز ارز پامپ شود و افزایش یابد. اما بر اساس نمودارهای روزانه، چهار روز پس از اینکه لوگوی این غول رسانه اجتماعی به حالت اولش یعنی پرنده آبی بازگشت، دوج کوین نزدیک به ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داد.

«اثر ماسک» اغلب به تیتر خبرها تبدیل شده، چراکه باعث تغییر قیمت دارایی‌ها می‌شود و همین امر در SEC (سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده) این مدیرعامل را با مشکل مواجه کرده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)