0

0

جابه‌جایی ناگهانی مقدار زیادی بیت کوین توسط یکی از نهنگ‌های BTC!

یک سرمایه‌ گذار بیت‌ کوین (BTC) که تعداد بسیار بالایی از این ارز دیجیتال را دارد، ناگهان بیش از یک میلیارد دلار بیت‌کوین را به صرافی بایننس (Binance)، بزرگترین پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال جهان منتقل کرد.

جابه‌جایی ناگهانی مقدار سنگینی از بیت کوین
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

Whale Alert شبکه بررسی فعالیت نهنگ‌ها، اخیراً دریافته که یک معامله‌گر با حجم بالایی از سرمایه، شب گذشته انتقال گسترده‌ای را آغاز کرده و به‌طور ناگهانی ۶۸,۲۰۰ بیت کوین (BTC) به ارزش حدود ۱.۱۵ میلیارد دلار را از یک کیف پول رمزنگاری‌شده ناشناخته به صرافی Binance منتقل کرده است.

کی یانگ جو (Ki Young Ju) مدیر اجرایی شرکت اطلاعات بازار CryptoQuant، توضیحی در مورد اینکه چرا چنین مقدار زیادی از BTC به‌طور ناگهانی جابه‌جا شده است، ارائه داد. به گفته جو فعالیت‌های این‌چنینی بیشتر نشان‌دهنده اقدامات مشتریانی است که در وضعیت بحرانی قرار دارند، و نمایان‌گر بحران خود صرافی ارز دیجیتال بایننس یا مدیرعامل آن چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao) نیست.

۵۹،۱۵۱ رمز ارز بیت کوین از BTCB جدا شد و به صرافی بایننس سرازیر شد. BTCB توکن متصل به بیت کوین در زنجیره BNB است. از آنجایی که ارزش بازار BTCB در همان زمان کاهش یافت، به نظر نمی‌رسد که این اتفاق پس از تسویه‌حساب رخ داده باشد.

منطق او نیز از این صحبت‌ها به‌صورت زیر است:

اگر خود را جای CZ بگذارید آیا بیت کوین را از بلاک چین BNB خارج خواهید کرد؟ آن هم زمانی که هدف شما حمایت از پروژه‌های روی این بلاک چین است. از آنجایی که بایننس هنوز در مورد این موضوع اظهارنظری نکرده است، می‌توان حدس زد که این پول سرمایه‌گذاران است، و نه صرافی بایننس.

سایر انتقالات قابل‌توجه در رادار Whale Alert عبارتند از:

  • تعداد ۱۱۸۶ بیت کوین به ارزش حدود ۲۰ میلیون دلار از صرافی کوین بیس (Coinbase) به یک کیف پول ناشناخته منتقل شده است.
  • تعداد ۲۰۵۶ بیت کوین به ارزش حدود ۳۵ میلیون دلار از یک کیف پول ناشناخته به صرافی کوین بیس منتقل شده است.
  • تعداد ۱۹,۰۳۵ بیت کوین به ارزش حدود ۳۱۸ میلیون دلار از یک کیف پول ناشناخته به یک کیف پول ناشناخته دیگر منتقل شده است.

اکنون در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین با قیمت ۱۶,۶۳۵ دلار در حال نوسان است و با افزایش قیمت اندکی در حال معامله می‌باشد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)