0

3

تسلط بیت کوین به بیش از ۵۰ درصد رسید!!!

تسلط بیتکوین یا دامیننس بیتکوین به بیش از ۵۰ درصد رسید. علت اصلی این موضوع افزایش فشار خرید بیت کوین به دلیل احتمال لیست شدن ETFها است. 

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

دامیننس بیتکوین به بالای عدد ۵۰ رسید و این بالاترین عدد ثبت شده در ماه سپتامبر است. بسیاری از تحلیل‌گران علت این رشد را تقاضا برای بیتکوین به دلیل ETFهای احتمالی دانسته‌اند.

بررسی دامیننس بیت کوین

این رشد در حالی اتفاق می‌افتد که خبر فروش دارایی‌های صرافی FTX بسیار داغ است و ممکن است که برخی از التتکوین‌ها ریزش شدید را تجربه کنند. 

دامیننس بیتکوین در تایم فریم هفتگی

با رشد بیت کوین در روز گذشته دامیننس بیتکوین به عدد ۵۰.۲ درصد رسید. دامیننس بیتکوین قبل از آن که در ژوئن به واسطه خبر ETF شرکت بلک راک به ۵۲ درصد برسد، مدت دو سال در محدوده ۴۹ الی ۳۹ درصد در حال نوسان بود. این در حالی است که در این زمان بیت کوین سقف تاریخی خود را ثبت کرده است. حال با توجه به کاهش قیمت بیتکوین، تسلط آن در حال افزایش است و این موضوع زنگ خطری برای آلتکوین‌ها است، زیرا نشان از کاهش شدیدتر آلتکوین‌ها نسبت به بیت کوین دارد. 

نوئل آچسون(تحلیل‌گر اقتصاد کلان)، خاطرنشان کرد که بیت کوین احتمالاً از آخرین تغییرات نظارتی پیشنهاد شده توسط وزارت خدمات مالی نیویورک (NYFDS) در روز دوشنبه، از جمله قوانین سخت‌گیرانه‌تر برای فهرست کردن ارزهای رمزنگاری شده در صرافی‌ها، سود خواهد برد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)