0

0

حجم معاملات DOGE افزایش یافت!

دوج کوین (Dogecoin)، در لیست ۱۰ رمزارز برتر با بالاترین حجم معاملات در میان بزرگترین نهنگ‌های زنجیره هوشمند بایننس قرار گرفته است.

منتفی شدن پرونده «تسلا ۴۲۰» و افزایش حجم معاملات DOGE
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ردیاب کیف پول WhaleStats در توییتی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، دوج کوین در لیست ۱۰ دارایی برتر با بیشترین حجم معاملات قرار گرفته است.

انتقال صدها میلیون DOGE توسط بایننس

در همین حال، روز گذشته، بایننس نزدیک به ۳۰۰ میلیون توکن DOGE به ارزش ۲۷.۴ میلیون دلار را به کیف پول‌های ناشناس منتقل کرد. این انتقال‌ها بیانگر این است که نهنگ‌های کریپتو در حال انباشت این رمزارز هستند.

علاوه‌براین، پذیرش DOGE به‌تدریج در حال گسترش است، زیرا اخیراً مشتریان FCF Pay به این پردازنده پرداخت بلاک چین رأی داده‌اند تا برای پرداخت‌ها، دوج کوین را به کارت‌های نقدی پیش‌پرداخت مجازی خود اضافه کند.

خرید ارز دیجیتال

تاکنون توکن BNB برنده‌ی این نظرسنجی است، اما این شرکت اعلام کرد که در دور بعدی شانس با دوج و اتریوم خواهد بود.

ایلان ماسک، SEC را در دادگاه شکست داد

ایلان ماسک بزرگترین حامی دوج کوین، از سوی هیئت منصفه دادگاه در مورد اتهامات SEC (سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا) که در سال ۲۰۱۸ علیه وی مطرح شده بود، بی‌گناه اعلام شد.

این آژانس نظارتی، رئیس تسلا را متهم به نقض قانون فدرال در مورد اوراق بهادار پس از انتشار توییتی کرد که در آن گفته بود برای خصوصی‌سازی تسلا به ازای هر سهم، ۴۲۰ دلار تأمین مالی شده است.

ایلان ماسک با انتشار توییتی از هیئت منصفه به‌خاطر تبرئه شدن از اتهامات مربوط به پرونده خصوصی‌سازی تسلا ۴۲۰، تشکر کرد.

خرید دوج کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)