0

2

بنیانگذار صرافی بیتمکس سیر صعودی بیت کوین را پیش‌بینی می‌کند!

آرتور هیز (Arthur Hayes) بنیانگذار BitMEX، با وجود نگرانی‌ها پیرامون خزانه‌داری ایالات متحده، بینش خود را در مورد حرکت بالقوه قیمت بیت کوین (BTC) برای سه ماهه آینده به اشتراک گذاشت.

آرتور هیز سیر صعودی بیت کوین را پیش بینی می‌کند
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

آرتور هیز روایتی متضاد از روند آتی این ارز دیجیتال ارائه کرده که می‌گوید بیت‌کوین به زیر ۲۰۰۰۰ دلار نمی‌رسد، بلکه در سه ماهه سوم سال در محدوده ۲۵۰۰۰ دلار تثبیت می‌شود.

هیز بر پیوند ناشناخته بین بازار خزانه‌داری ایالات متحده و کنترل فدرال رزرو تأکید کرد. او معتقد است اگر فدرال رزرو زودتر از این ارتباط خارج شود (کاهش سریع نفوذ آن بر خزانه‌داری) می‌تواند باعث کاهش نرخ بهره و افزایش تسهیل کمی (QE) شود و ثبات بیت کوین را شکل دهد. به گفته هیز، این ارتباط هنوز به طور کامل توسط بازار درک نشده است.

ارز دیجیتال

این اقدامات به نوبه خود ممکن است بر پویایی قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد و همانطور که او پیشنهاد کرده منجر به یک دوره ثبات نسبی در محدوده ۲۵۰۰۰ دلار برای این ارز دیجیتال شود. با این حال، ماهیت پرنوسان بازار ارزهای دیجیتال به‌وضوح نشان می‌دهد پیش‌بینی‌ها ماهیتی متغیر دارند و عوامل خارجی مختلف می‌توانند به‌سرعت مسیر قیمت بیت‌کوین را تغییر دهند.

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)