0

0

آلت کوین‌ بخریم یا بیت کوین؟

آلت کوین‌ بخریم یا بیت کوین؟
آرزو رحمتی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

مهم‌ترین نکته‌ای که در اصلاح اخیر بیت کوین به چشم می‌خورد، بهبود عملکرد آلت کوین‌هاست. بسیاری می‌پرسند که در این وضعیت از بازار، آلت کوین‌ بخریم یا بیت کوین؟ برای پاسخ به این سوال، باید چند عامل را بررسی کنیم.

آیا زمان آن است که آلت کوین‌ بخریم؟

در آخرین موج صعودی بیت کوین، شاهد عملکرد چشمگیر میم کوین‌ها بودیم. آلت کوین‌ها اما آنطور که انتظار می‌رفت، هنوز صعود درخوری را تجربه نکرده‌اند. تجربه‌های پیشین نشان داده که پس از صعود بیت کوین، نوبت آلت کوین‌هاست! چندمعیار برای صعود آلت کوین‌ها در نظر گرفته می‌شود.

  • کاهش سهم بازار بیت کوین: در زمان صعود آلت کوین‌ها معمولا سهم بازار بیت کوین رو به کاهش می‌رود.
  • کم شدن سهم بازار تتر: اگر هم‌زمان با کاهش سهم بازار بیت کوین، سهم بازار تتر نیز کاهش بیابد، آنگاه می‌توان گفت که نوبت به آلت کوین‌هاست.
  • بهبود عملکرد آلت کوین‌ها: اگر با اصلاح بیت کوین، آلت کوین‌ها کمتر دچار اصلاح شوند و زودتر روند خود را بهبود ببخشند، یعنی می‌توان روی آن‌ها حساب کرد!
  • وضعیت مناسب اتریوم به عنوان پرچم‌دار آلت کوین‌ها: اتریوم نیز از نظر فاندامنتالی در وضعیت مناسبی قرار دارد و شروع فعالیت ETFها، می‌تواند شرایط را برای اتریوم مساعدتر کند.

بررسی این موارد در حال حاضر، سیگنال‌های جالبی از انتظار بازار برای رشد آلت کوین‌ها را نشان می‌دهد. اما اینکه دقیقا این روند در چه زمانی آغاز خواهد شد، باید منتظر بود و بازار را رصد کرد. همچنین می‌بایست در صورت افزایش اخبار منفی در اقتصاد کلان و تنش‌های ژئوپلیتیک، محتاطانه عمل کنید!

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال وارد لینک شوید.

حتما بخوانید: آلت سیزن چیست؟

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)