0

0

با افزایش سرسام‌آور کارمزدهای اتریوم، کاردانو با آپگرید Hydra رقیبی مهم برای این شبکه شد!

کارمزهای تراکنش یا همان گس فی شبکه اتر افزایشی چشمگیر داشته و همین مسئله باعث می‌شود اکنون که کاردانو از آپگرید جدید شبکه یعنی Hydra بهره می‌برد، از همیشه قدرتمندتر برای رقابت با اتریوم پا به میدان بگذارد.

ماهرخ شیرودی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

کاردانو در مقایسه با رقیب خود اتریوم، از نظر کارمزدهای پایین‌تر پیروز میدان است. بازار کریپتو در حال حاضر در مرحله‌ای است که ضعف یک شبکه ممکن است راه را برای رونق شبکه دیگری هموار کند. رقابت بین اتریوم و کاردانو شاید نمونه ایده‌آلی از این موضوع باشد که کاردانو بتواند قدرت کاربران اتریوم را کاهش دهد.

ارز دیجیتال

Cardano یکی از برترین شبکه‌های بلاک چینی است که در حال حاضر از افزایش هزینه‌های گس اتریوم سود می‌برد. طبق گزارش‌ها، سرمایه‌گذاران به شبکه‌هایی مانند کاردانو روی آورده‌اند که به لطف یک سلاح کلیدی در زرادخانه‌اش، شبکه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر است. ارتقاء hydra این شبکه را مقیاس پذیرتر کرده است.

مقایسه کارمزدهای پرداخت شده در هر دو شبکه نشان می‌دهد کارمزدهای اتریوم در چند روز اخیر به طور تصاعدی در حال افزایش بوده است. این رشد تا حدی با افزایش تراکم شبکه به دلیل هایپ میم کوین‌ها مرتبط است.

در عین حال، کارمزد کاردانو در مقایسه با اتریوم بسیار کمتر بوده است. در حالی که کارمزدهای ETH اخیراً به ۳۵ میلیون دلار رسیده، کارمزدهای کاردانو به کمی بالاتر از ۱۳,۰۰۰ دلار رسیده است.

البته تعداد کاربران کاردانو بسیار کمتر از کاربران اتریوم است. با این وجود، افزایش کارمزد در اتریوم همچنان باعث می‌شود سرمایه‌گذاران شبکه کاردانو را ترجیح دهند.

سایر مواردی که ارجحیت رو به رشد شبکه کاردانو را نشان می‌دهند عبارتند از آدرس‌های فعال روزانه که در هفت روز گذشته افزایش یافته است که فعالیت بیشتر در این شبکه را تأیید می‌کند. معیار دامیننس در شبکه‌های اجتماعی نیز به ویژه در ۹ می، همان روزی که هزینه‌های گس اتریوم به اوج خود رسید، میزان بیشتری را در مورد شبکه کاردانو نشان می‌دهد.

علیرغم بهبود چشم‌اندازهای کاردانو، خرس‌ها (Bears) غالب هستند

ADA در چند روز گذشته به خرس‌ها لطف کرده است. این توکن به ویژه پس از ناکامی در حرکت صعودی خود، به زیر خط حمایت لغزیده است. به این ترتیب، موج رو به رشد پذیرش به اندازه کافی قوی نبوده است که از ADA در برابر خرس‌ها محافظت کند.

آیا فشار فروش کاردانو ادامه خواهد داشت؟ شاخص جریان پول (MFI) آدا در چند روز گذشته به سمت نزولی بازگشته، اما در زمان انتشاراین مطلب، در نقطه میانی خود قرار گرفته است، جایی که احتمال چرخش وجود دارد.

نهنگ‌ها در محدوده ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون ADA ارزش زیر نظر گرفتن را دارند، زیرا آن‌ها بیشترین فشار فروش را داشتند. در چند روز گذشته، این دسته از نهنگ‌ها فعالیت خاصی نداشته‌اند و نشان می‌دهد که شاید گاوها شانس رستگاری داشته باشند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)