0

2

ETFهای فیوچرز اتریوم احتمالاً همگی به طور همزمان تأیید شوند!

وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) احتمالاً درخواست‌های مختلف برای صندوق‌های قابل معامله آتی اتر (ETH) را به طور همزمان تأیید کند.

تأیید ETFهای فیوچرز اتریوم به طور همزمان
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

از ماه جولای، این رگولاتور با درخواست‌های متعددی  از جمله درخواست تشکیل ETF ترکیبی بیت کوین و اتر روبه‌رو بوده است. در حال حاضر، SEC بر خلاف سال ۲۰۲۱ که به شرکت‌ها دستور داده بود درخواست‌های خود برای راه‌اندازی این صندوق را پس بگیرند، امسال چنین دستوری صادر نکرده است.

تاکنون دست کم ۱۶ درخواست برای راه‌اندازی ETFهای آتی اتر یا بیت کوین-اتر در انتظار تأیید این رگولاتوری هستند. اتر (ETH) کوین بومی بلاک چین اتریوم است که برای تراکنش‌های همتا به همتا (بدون واسطه) در این شبکه غیرمتمرکز به کار می‌رود. ETF آتی یک ارز دیجیتال عملکرد قراردادهای آتی آن را ردیابی می‌کند. به عنوان مثال، به‌جای سرمایه‌گذاری مستقیم در بیت کوین یا اتریوم، با ETF معاملات آتی آنها می‌توان در قراردادهای آتی که به قیمت این ارزهای دیجیتال مربوط است، سرمایه‌گذاری کرد.

ارز دیجیتال

با چشم انداز تأیید معاملات آتی کریپتو، SEC همچنان درخواست‌هایی از این دست را پذیرش خواهد کرد. در اوایل این هفته، شرکت مدیریت دارایی Valkyrie علاوه بر درخواست قبلی خود که ترکیبی از ETF آتی بیت کوین-اتر بود، برای ETF آتی اتر نیز درخواست داد. والکری اولین شرکت در این عرصه رقابتی است که می‌تواند شاهد عرضه ETF بیتکوین-اتر خود در اوایل اکتبر باشد.

در صنعت ETF، اینکه چه کسی اولین صندوق را راه‌اندازی کند، مهم است. به گزارش وال استریت ژورنال و به نقل از داده‌های Morningstar، اولین ETF تأییدشده معاملات آتی بیت کوین شرکت ProShares، از زمان آغاز به کار خود در اکتبر ۲۰۲۱ تاکنون یک میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت جمع آوری کرده است، در حالی که همین محصولِ شرکت والکری که چند روز بعد عرضه شد، تاکنون نزدیک به ۲۸ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت اندوخته است.

تصمیم مهم دیگری که بر صنعت کریپتو تأثیر می‌گذارد، تأیید ETF اسپات بیت کوین توسط SEC در ایالات متحده است که هنوز تصمیم قطعی‌ای در مورد پذیرش یا عدم پذیرش آن صورت نگرفته است. از کمپانی‌های مهم و غول‌های وال استریتی که منتظر این تأیید هستند می‌توان فیدلیتی (Fidelity) و بلک راک  (BlackRock) را نام برد. طبق جدول زمانی درخواست‌ها، SEC تا ژانویه فرصت دارد رأی نهایی را در این زمینه صادر کند.

منبع: کوین تلگراف

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)