0

1

انتقال ۱۲۵ میلیون دلاری پلتفرم ورشکسته سلسیوس چه عواقبی خواهد داشت؟

براساس اخبار منتشر شده، پلتفرم ورشکسته سلسیوس نزدیک به ۱۲۵ میلیون دلار اتریوم را برای فروش به صرافی‌های بزرگ انتقال داده که می‌تواند باعث ایجاد فشار فروش در بازار شود.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

سلسیوس پلتفرمی برای ارائه وام‌های ارز دیجیتال بود که در سال ۲۰۲۲ مجبور به پر کردن برگه‌های ورشکستگی ایالات متحده شد و در تلاش است تا قرض ۲ میلیارد دلاری کاربران خود را پس دهد. با این حال اکنون این صرافی حجم بالایی از دارایی دیجیتال خود را به صرافی‌های بزرگ انتقال داده است.

ارز دیجیتال

این انتقال اخیر توسط سلسیوس، آن هم زمانی که دادگاه با بازپرداخت بدهی‌هایش موافقت کرده، نگرانی فعالان بازار را برانگیخته است. سلسیوس دارایی‌های خود را به صرافی‌های بزرگی مانند کوین بیس و فالکون X انتقال داده است.

سرمایه گذاران و فعالان بازار کریپتو از این بابت نگران هستند که فروش سنگین این دارایی‌ها می‌تواند باعث ایجاد فشار فروش در مارکت و ریزش قیمت ارزهای دیجیتال شود. البته از آنجایی که فعلا جو مارکت صعودی است، ممکن است موسسات بزرگ با خرید این دارایی‌ها باعث بالانس بین عرضه و تقاضا شده و مانع ریزش بازار شوند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)